نویسنده: میلاد شجری جمعه، 21 دی 1397
ساعت 09:00

حالت بتل رویال به عنوان Red Dead Online اضافه شد

5 از 5

بازیکنان از امروز می‌توانند به تجربه حالت بتل رویال عنوان Red Dead Online به نام Gun Rush بپردازند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) جزییات بروزرسانی جدید حالت چندنفره Red Dead Online بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد؛ این بروزرسانی هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برای دریافت در دسترس قرار دارد. مهم‌ترین محتوای این آپدیت را می‌توان اضافه شدن حالت محبوب بتل رویال به این بخش دانست که طبق اطلاعات منتشر در وبسایت رسمی راک‌استار، Gun Rush نام دارد.

حالت Gun Rush گروهی از بازیکنان را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و غرایز بقا آنان را آزمایش می‌کند. هر کدام از بازیکنان وظیفه دارند تا در نقشه‌ای که در حال کوچک‌تر شدن است، اسلحه‌ها، مهمات و دیگر آیتم‌های موردنیاز را جمع آوری کنند. به طور مشخص هر چه نقشه بازی کوچک‌تر شود، بازیکنان به هم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند و مجبورند که یکدیگر را از پای دربیاورند تا در نهایت، تبدیل به تنها بازمانده مسابقه یا همان برنده شوند. حالت Gun Rush تا ۲۳ بازیکنان را پشتیبانی می‌کند و در قالب تک نفره و گروهی قابل بازی است.

پست منتشر شده در وبسایت راک‌استار در ادامه مشخص می‌کند عنوان Red Dead Online همچنان برای چندین ماه، در حالت آزمایشی و بتا قرار خواهد گرفت؛ چرا که توسعه دهنده هنوز ویژگی‌های گیم‌پلی جدید بسیاری برای انتشار زیر سر دارد و همچنین تغییرات بیشتری برای بهبود، پایدارسازی و اصطلاح تجربه کلی در بازی پیاده خواهد کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 در نقد و بررسی وبسایت بازی‌مگ به قلم فردین باقریان توانست امتیاز ۱۰ از ۱۰ را دریافت کند. خلاصه‌ای از این نقد و بررسی به شرح زیر است:

به حتم نمی‌توان زیبایی و پرفکت بودن این عنوان را در چند جمله کوتاه توصیف کرد اما راک‌استار نشان داد که هنوز هم هستند شرکت‌هایی که کیفیت را قربانی کمیت و عرضه سالانه نمی‌کنند، و با محصول نهایی، همگان، از منتقدین گرفته تا گیمرها و دیگر سازندگان را انگشت به دهان رها می‌کنند. لذت و هیجان و احساساتی که در این عنوان تجربه می‌شود را در کمتر جایی خواهید یافت. عشق، نفرت، از خودگذشتی، مرگ، زندگی، مبارزه برای بقا، خنده، گریه، جنگ، خیانت، وفاداری، زیبایی، زشتی و هرچه که به ذهنتان برسد در بسته ای به نام Red Dead Redemption II برایتان در نظر گرفته شده است. چه گیمر باشید چه نباشید، این لطف را در حق خود انجام داده و این عنوان را تجربه کنید. شرکت راک‌استار بار دیگر مرزهای بازی‌های جهان باز را شکست و استانداردهای جدیدی را برایش تعریف کرد. شاید لقبی کمتر از «حماسه غرب وحشی» درخور این عنوان نباشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.