نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 دی 1397
ساعت 13:00

حجم دیتای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown فاش شد

2 از 5

به تازگی حجم دیتای بازی Ace Combat 7 در PS4 و Xbox one مشخص شده که نسخه PS4 بازی از حجمی به مراتب بیشتر برخوردار است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ باندای نامکو کم‌تر از یک هفته دیگر، بازی موردانتظار Ace Combat 7: Skies Unknown را عرضه می‌کند؛ جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌هایی که پس از مدت‌ها، قرار است مجددا در ژانر بازی‌های شبیه‌سازی پروازهای جنگی وارد بازار شود. پیرامون این بازی، نامکو تصاویر، تریلرها و جزئیات زیادی را تاکنون به اشتراک گذاشته و می‌توان گفت که طرفداران کاملا امیدوار به تجربه یک بازی خوب از این سری هستند. بازی «ایس کامبت 7» قرار است روی پلتفرم‌های کنسولی، مدتی زودتر نسبت به نسخه PC عرضه شود و در همین رابطه، به تازگی حجم دیتای این بازی روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز فاش شده است. گفتنی است که این خبر، پس از مشخص شدن این جزئیات در صفحه رسمی بازی روی فروشگاه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس منتشر شده است.

براساس این خبر، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Ace Combat 7 حدود ۵۴ گیگابایت (حجم دقیق ۵۳٫۷۸ گیگابایت) حجم دارد که برای نسخه اولیه یک بازی، حجم نسبتا زیادی محسوب می‌شود. در سمت دیگر اما نسخه ایکس‌باکس وان بازی، از حجمی به مراتب کم‌تر برخوردار است که بر این اساس حجم دقیق دیتای این بازی در نسخه اول، ۳۵٫۶۲ گیگابایت است که به این ترتیب، حدود ۲۰ گیگابایت تفاوت در سایز دیتای نسخه‌های PS4 و Xbox Onend دیده می‌شود. پیرامون این تفاضل غیرعادی، گرچه بسیار نادر است که حجم دیتای یک بازی روی ایکس‌باکس چنین تفاوتی با نسخه PS4 داشته باشد، ولی باید درنظر گرفت که نسخه PS4 از قابلیت پشتیبانی (هرچند محدود) از پلتفرم PlayStation VR نیز برخوردار است. به این ترتیب فرض اینکه حجم بسیار بیشتر سایز دیتای بازی در PS4 ممکن است ارتباطی با فایل‌های اضافه مرتبط با PS VR داشته باشد کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

پیرامون این بازی، اخیرا در بازی‌مگ مطالعه کردید که Ace Combat 7 ممکن است از نظر طول بازی، حتی تا ۵۰ ساعت نیز گیم‌پلی داشته باشد. بازی «Ace Combat 7: Skies Unknown» کم‌تر از یک هفته دیگر در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. بازیکنان نسخه PC نیز می‌توانند بعد از چند هفته شاهد عرضه بازی از طریق استیم باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.