نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 بهمن 1397
ساعت 09:00

موعد عرضه بازی Anno 1800 تاخیر خورد

0 از 5

بنا به اطلاعیه اخیر Blue Byte، زمان شروع دوره بتای Anno 1800 مشخص و عرضه بازی نهایی با چندماه تاخیر مواجه شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Blue Byte سرانجام تاریخ شروع برگزاری دوره بتای بسته و محدود Anno 1800 را مشخص کرد. Anno 1800 یک بازی در سبک شهرسازی با معماری‌های دوره انقلاب صنعتی است و در تریلر جدیدی که دریافت کرده، یوبی‌سافت و بلو بایت به تاریخ برگزاری دوره بتای بسته بازی اشاره کرده‌اند. نکته دیگر اما پیرامون این ویدیو این است که حالا، باید برای تجربه این بازی حدود دو ماه بیشتر از موعد عرضه اعلام شده قبلی صبر کرد. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید.

 

براساس این اطلاعیه، دوره بتای آزمایشی و بسته بازی، قرار است از روز ۳۱ ژانویه شروع و تا روز ۴ فوریه ادامه پیدا کند. این دوره نیز فقط مختص پلتفرم کامپیوتر هست و بازیکنان علاقمند به شرکت در آن، از امروز امکان ثبت‌نام برای مشارکت را پیدا کرده‌اند. گفتنی است که به دلیل ماهیت بسته بودن دوره بتا، تنها بازیکنانی امکان شرکت در دوره را پیدا می‌کنند که توسط سازندگان مورد انتخاب واقع شوند. پیرامون این خبر و همچنین تاخیر در موعد عرضه اولیه و از قبل اعلام شده بازی، Bastian Thun از بلو بایت گفت:

ما از شرایط فعلی این بازی و ویژگی‌های گسترده آن که ترکیبی از چیزهای جدید و کلاسیک هستند شدیدا خوشحال و راضی هستیم، با این وجود ما می‌توانیم این بازی را با کار، متعادل‌سازی و پولیش بیشتر به چیزی حتی بهتر تبدیل کنیم. به این ترتیب این چند هفته زمان بیشتر، به ما این اجازه را می‌دهد که کیفیت بازی را واقعا به ظرفیت موردنظر و مطلوب‌تر برسانیم.

براساس گزارش جدید، بلو بایت ظرف هفته‌های آینده قصد دارد تا اطلاعات بیشتری درباره کمپین اصلی و همچنین حالت چندنفره بازی به اشتراک بگذارد. Thun در ادامه، عرضه محتواهای پس از عرضه هم برای Anno 1800 را تایید کرده و گفته که سازندگان در این رابطه و آینده بازی «ایده‌های جذابی» دارند:

Anno 1800 بازی نیست که پس از عرضه برای ما به پایان برسد. ما جزئیات بیشتر درباره آینده این بازی را با نزدیک‌تر شدن به ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) منتشر خواهیم کرد. آنچه الآن می‌توانم بگویم این است که ما چند ایده جذاب به عنوان محتواهای قابل تجربه پس از عرضه برای بازی درنظر داریم.

Anno 1800 با توجه به تاخیر در موعد عرضه اولیه، حالا قرار است در روز ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.