نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 20:00

بازی Apex Legends دارای Battle Pass است

استودیو ریسپاون وجود بتل پس در بازی Apex Legends را تایید کرد.

4 از 5

استودیو ریسپاون اینترتیمنت که در کارنامه‌اش ساخت بازی‌هایی چون Titanfall و Titanfall 2 دیده می‌شود، به تازگی عنوانی جدید در سبک بتل رویال به نام Apex Legends منتشر کرده است که همانند دیگر بازی‌های Free-to-Play دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که البته به گفته سازندگان، فقط مختص آیتم‌های تزیینی هستند. حال به تازگی در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ مطلع شدیم که درست همانند بازی فورتنایت، Apex Legends نیز دارای بتل پس (Battle Pass) است.

اگرچه بازی Apex Legends هم‌اکنون قابل دریافت و تجربه است اما به نظر می‌رسد که اولین بتل پس بازی در ماه مارس سال جاری از راه خواهد رسید. طبق اعلام استودیو ریسپاون، هر فصل بازی به مدت سه ماه جریان خواهد داشت؛ بنابراین انتظار می‌رود که فصل دوم بازی از ماه ژوئن، فصل سوم از ماه سپتامبر و فصل چهارم از ماه دسامبر آغاز شود. البته در این بین، استودیو ریسپاون هنوز تاریخ دقیقی را برای آغاز هر فصل مشخص نکرده است.

Apex Legends Battle Pass

درست مثل بازی فورتنایت، هر بتل پس عنوان Battle Pass شامل مجموعه‌ای از آیتم‌های تزیینی ویژه است که فقط در طول فصل مختص به خود، قابل دریافت هستند. به طور کلی هر Apex Battle Pass حدود ۱۰۰ پاداش مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته که می‌توان با تجربه بازی‌ آن‌ها را بازگشایی کرد. تعدادی از آیتم‌ها در طول فصل کاملا رایگان خواهند بود اما برای دسترسی به تمامی پاداش‌ها، شامل باید بتل پس موردنظر را خریداری نمایید. زمانی که آیتمی را بازگشایی کنید، آن آیتم برای همیشه در اختیارتان خواهد بود و حتی می‌توانید در فصل‌های بعدی نیز از آن استفاده کنید.

بازی Apex Legends روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق اوریجین) به صورت کاملا رایگان قابل دریافت و تجربه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.