نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 18:00

جزییات پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Apex Legends

5 از 5

جزییات پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Apex Legends منتشر شد.

عنوان بتل رویال استودیو ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) به نام Apex Legends به تازگی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق اوریجین) منتشر شده است. در حالی که همانند عنوان بتل رویال بسیار محبوب شرکت اپیک گیمز یعنی فورتنایت، دریافت و تجربه بازی Apex Legends کاملا رایگان است، این عنوان همچنین دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که گزینه‌های متعدد و فراوانی را جلوی روی بازیکنان برای پرداخت پول واقعی می‌گذارد. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ جزییات پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی به تازگی منتشر شده است که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

به طور کلی، سه نوع واحد پولی مختلف در داخل بازی Apex Legends گنجانده شده است؛ Apex Coin‌ها، Legend Token‌ها و Crafting Metal‌ها. Apex Coin‌ها تنها واحد پولی داخل بازی هستند که شما می‌توانید با پرداخت پول واقعی خریداری نمایید و برای خریداری لوت باکس‌های مخصوص بازی به نام Apex Pack‌ها، شخصیت‌های بازی به نام Legend و در نهایت، آیتم‌‌های تزیینی قابل استفاده هستند. شما می‌توانید Apex Coin‌ها را قالب بسته‌های زیر خریداری نمایید:

  • هزار Apex Coin‌ به قیمت ۱۰ دلار
  • دو هزار Apex Coin‌ (به علاوه ۱۵۰ پول هدیه) به قیمت ۲۰ دلار
  • چهار هزار Apex Coin‌ (به علاوه ۳۵۰ پول هدیه) به قیمت ۴۰ دلار
  • شش هزار Apex Coin‌ (به علاوه ۷۵۰ پول هدیه) به قیمت ۶۰ دلار
  • ده هزار Apex Coin‌ (به علاوه ۱۵۰۰ پول هدیه) به قیمت ۱۰۰ دلار

دو واحد پولی باقی مانده یعنی Legend Token‌ها و Crafting Metal‌ها که به ترتیب با آیکُن‌های قرمز و آبی نمایش داده می‌شوند، با تجربه بازی قابل کسب هستند. به ازای هر افزایش سطح در  بازی شما Legend Token‌ دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن‌ برای خریداری همان آیتم‌های قابل تهیه با Apex Coin‌، استفاده نمایید. در این بین، Crafting Metal‌ها فقط از طریق باز کردن Apex Pack‌ها قابل جمع آوری هستند و می‌توان از آن‌ها برای خرید پوسته مخصوص اسلحه‌ها و دیگر آیتم‌های تزیینی استفاده کرد. هر کدام از آلفا پک‌ها دارای ارزشی معادل صد Apex Coin‌ هستند و شامل طیف گسترده‌ای از آیتم‌های تزیینی مختلف می‌شوند؛ مشابه با لوت باکس‌های عنوان Overwatch، شما می‌توانید پوسته اسلحه‌ها، ژست، بنر، پوسته شخصیت و موارد دیگر را از این پک‌ها دریافت کنید.

در حال حاضر شرکت الکترونیک آرتز بسته Apex Legends Stater Pack را با قیمت ۵ دلار برای فروش گذاشته است که شامل ششصد Apex Coin‌ در کنار دو آیتم تزیینی اختصاصی می‌شود. این شرکت ناشر همچنین بسته ویژه Founder's Pack با قیمت ۳۰ دلار را برای بازی Apex Legends در نظر گرفته است که شامل محتویات زیر می‌شود:

  • دو هزار Apex Coin‌
  • پوسته ویژه Legendary Demon Hemlok برای اسلحه
  • سه پوسته Roughneck ویژه برای شخصیت‌های بازی (مخصوص شخصیت‌های Wraith، Bloodhound و Gibraltar)
  • نشان ویژه Founder’s
  • سه فریم ویژه برای بنر (مخصوص شخصیت‌های Wraith، Bloodhound و Gibraltar)

استودیو ریسپاون اطمینان داده است که تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Apex Legends فقط به آیتم‌های تزیینی مربوط می‌شود و بازیکنانی که قصد صرف پولی روی این بازی داشته باشند، هیچ مزایایی از نظر گیم‌پلی نسبت به بازیکنی که هیچگونه پولی پرداخت نکرده، دریافت نمی‌کنند. این توسعه دهنده در ادامه همچنین افزود که تمامی لوت باکس‌های بازی کاملا عادلانه هستند؛ این لوت باکس‌ها نسخه‌های تکراری از آیتم‌هایی که پیش از این در اختیار داشتید را عرضه نمی‌کنند، همچنین سیستمی در لوت باکس‌ها بکار رفته تا اطمینان خاطر به وجود بیاید که بازیکنی برای مدت طولانی، آیتم‌‌های کم‌ارزش دریافت نکند.

در انتها، با توجه به جزییاتی که ارائه شد، نظر شما درباره پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Apex Legends چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.