نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 19:00

بیش از ۴۰۰ نفر روی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند

تیم توسعه بازی Cyberpunk 2077 حدود ۶۰ درصد بزرگ‌تر از تیم The Witcher 3 است

0 از 5

بر کسی پوشیده نیست که استودیو توسعه دهنده بازی Cyberpunk 2077 یعنی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در وضعیت اقتصادی با ثبات‌تری نسبت به سال‌های گذشته خود، به سر می‌برد. به دنبال موفقیت بسیار بزرگ بازی The Witcher 3: Wild Hunt، پیش‌بینی شده بود که این استودیو رشد بزرگی خواهد کرد و اعضای بیشتری را برای پروژه‌های آینده به خدمت خواهد گرفت. پیرامون همین موضوع نیز به تازگی در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ مطلع شدیم که تیم توسعه دهنده استودیو سی دی پراجکت رد، حدود ۶۰ درصد بزرگ‌تر از زمان بازی The Witcher 3 شده است.

این خبر به تازگی از سوی کمپانی لهستانی StockWatch منتشر شده است که چندی پیش، خبر از جدایی «سباستین استپین» (Sebastian Stępień) داده بود؛ سباستین استپین، کارگردان خلاق بازی Cyberpunk 2077 بود که اواخر ماه ژانویه گذشته از استودیو CD Projekt Red جدا شد و به کمپانی بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertainment) پیوست. در پاسخ به این سوال که آیا این جدایی باعث ایجاد موانعی بر سر راه توسعه بازی Cyberpunk 2077 شده؟ اعضای تیم استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کردند که این تغییر، هیچ تاثیری روی روند و سرعت کلی کار آنان نگذاشته است. آن‌ها همچنین اعلام کردند تعداد اعضای تیم توسعه دهنده بازی حال به بیش از ۴۰۰ نفر رسیده است. فقط کافی است به یاد بیاورید که تیم توسعه دهنده بازی The Witcher 3 فقط از ۲۵۰ نفر تشکیل شده بود، تا متوجه شوید که نیروی انسانی درگیر در ساخت بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

عنوان Cyberpunk 2077 در حال حاضر تاریخ عرضه دقیق و مشخصی ندارد و با اینکه طی ماه‌های گذشته شایعاتی زیادی در ارتباط با عرضه این بازی مطرح شده اما استودیو سی دی پراجکت رد پیرامون این موضوع، بیان کرده است که بازی هر زمان که آماده باشد، عرضه می‌شود. درست مانند بازی The Witcher 3: Wild Hunt، این عنوان برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.