نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 17:00

فروش بازی Nioh به بیش از ۲.۵ میلیون نسخه رسید

کوئی تکمو از فروش بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از بازی Nioh در طی دو سال خبر داد.

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سالگرد دو سالگی عرضه بازی Nioh به تازگی از راه رسیده است و کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیو تیم نینجا (Team Ninja) اطلاعات جدیدی از میزان نسخه‌های فروش رفته از این عنوان در طی دو سال، روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر کرده‌اند. این عنوان نقش آفرینی که شبیه‌ترین اثر به سری بازی‌های Soulsborne استودیو فرام‌سافتور محسوب می‌شود، موفق شده است که تاکنون بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در جهان فروش کند. کمپانی کوئی تکمو همچنین تصویر جالبی به مناسبت این خبر در صفحه توییتر خود منتشر و اعلام کرد که اعضای استودیو تیم نینجا سخت مشغول ساخت بازی Nioh 2 هستند. در ادامه شما می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید:

Nioh 2years Anniversary

بازی Nioh اقتباسی غیرمستقیم از دوره Sengoku کشور ژاپن است و وقایع و داستان آن، به اوایل قرن هفدهم میلادی برمی‌گردد. شما کنترل شخصیتی ایرلندی به نام ویلیام را برعهده خواهید گرفت که در طول بازی رشد کرده و در نهایت به یک استاد شمشیرزنی در سلاح‌های آن دوره از ژاپن تبدیل می‌شود. این عنوان در نقد و بررسی وبسایت بازی‌مگ به قلم طه رسولی، توانست امتیاز فوق‌العاده ۹.۷ از ۱۰ را دریافت کند.

پیرامون نسخه دوم بازی Nioh، این عنوان در سال گذشته و در جریان کنفرانس مطبوعاتی پلی‌استیشن در رویداد E3 2018 میلادی، با نمایش تریلری رونمایی شد. اطلاعات بسیاری از بازی Nioh 2 در دسترس نیست اما ما می‌دانیم که برخلاف نسخه اول، بازیکنان قادر خواهند بود تا شخصیت دلخواه خود را در این بازی بسازند. کمپانی کوئی تکمو همچنین قصد دارد تا یک دمو رایگان از بازی Nioh 2 را پیش از عرضه رسمی، منتشر کند.؛ تاریخ عرضه رسمی بازی و همچنین دمو آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نسخه Complete Edition بازی Nioh روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی (از طریق استیم) در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.