نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 09:00

تریلر معرفی و تاریخ انتشار Assassin’s Creed 3 Remastered فاش شد

در تریلر معرفی Assassin’s Creed III Remastered تاریخ عرضه بازی مشخص شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت، سرانجام تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed III Remastered برای PS4، PC و Xbox One را فاش کرد. این خبر در جریان تریلر جدید این بازی و مقایسه ویدیویی این نسخه با نسخه اورجینال منتشر شده است.

براساس تریلر جدید یوبی‌سافت از Assassin’s Creed III Remastered ، حالا مشخص شده که این بازی قرار است دو ماه دیگر در ۲۹ مارس (۹ فروردین) منتشر شود. در این ارتباط، اولین اشاره به ساخت نسخه ریمستر شده از Assassin’s Creed III به زمان معرفی محتواهای پس از عرضه بازی Assassin’s Creed Odyssey بر می‌گردد. در آن زمان یوبی‌سافت وعده داده بود که بازیکنان با خرید Season pass بازی Odyssey، غیر از بسته‌های الحاقی و محتواهای قابل بازی ویژه‌ای که به مرور به آن بازی اضافه می‌شود، می‌توانند بازی Assassin’s Creed III Remastered را نیز در زمان عرضه به رایگان دریافت کنند. در این ارتباط حالا غیر از دارندگان سیزن پس بازی Assassin’s Creed Odyssey، سایر بازیکنان نیز امکان تهیه جداگانه این بازی را دارند. شما در ادامه تریلر معرفی این نسخه که شامل مقایسه نسخه‌های ریمستر و اورجینال بازی نیز هست را نیز مشاهده می‌کنید:

 

بازی اورجینال Assassin’s Creed III، یکی از عناوین بسیار مهم سری «اساسینز کرید» بود که در سال ۲۰۱۲ و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌بکس 360، وی یو و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. این بازی، به عنوان پنجمین نسخه از این مجموعه، دنباله‌ای مستقیم برای Assassin’s Creed: Revelations بود. برای آن دسته از بازیکنانی که این بازی را از زمان عرضه از هفت سال پیش تاکنون تجربه نکردند، نسخه سوم این سری در بخش تاریخی، به رویداد «جنگ‌های انقلاب آمریکا» در قرن ۱۸ می‌پردازد که قهرمان داستان، یک شخصیت دو رگه سرخپوست - سفیدپوست بومی به نام Connor است. وقایع این شخصیت، از طریق کاراکتر زمان حال یعنی دزموند مایلز (از نوادگان Connor) و توسط دستگاهی به نام Animus مشاهده می‌شد. گفتنی است که شخصیت دزموند مایلز نیز در این بازی، آخرین حضور خود در سری را داشت و خط داستانی او از اولین بازی این مجموعه، در بازی سوم سرانجام به نتیجه رسید.

در دیگر نکات مهم فاش شده از تریلر، یوبی‌سافت این نسخه ریمستر را به همراه تمامی دی‌ال‌سی‌های منتشر شده نسخه سوم و در قالب یک بازی عرضه می‌کند. این هم غیر از محتواهای قابل بازی مانند Benedict Arnold and Hidden Secrets و The Tyranny of King Washington، شامل یک نسخه فرعی از بازی سوم یعنی بازی کامل Assassin’s Creed III Liberation نیز می‌شود؛ گفتنی است که این بازی نیز به صورت Remastered در این بسته وجود دارد.

همان‌طور که اشاره شد، Assassin’s Creed III Remastered قرار است در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

 
 
 
 
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 38
    تشکر: 31
    تشکرشده: 29
    کنسول‌های بازی:

    داخل ویدیو مقایسه اون فیلترهای نورپردازی نسل هشتمی خیلی جالب بود. نقشه Frontier تو این نسخه باید دیدنی باشه

    ‏Projacker از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    از لحاظ نویسندگی و کارگردانی، اساسینز کرید 3 بهترین نسخه در این فرنچایز بود و به لطف استاد Lorne Balfe موسیقی‌های خیلی زیبایی داشت؛ اصلا یه جورایی متفاوت بود با بقیه نسخه‌های اساسینز و خیلی بهتر آدم رو داخل دنیای بازی می‌برد. امیدوارم یه ریمستر درست و حسابی باشه.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
    ‏Mahasti و ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.