نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 16 اسفند 1397
ساعت 13:00

مدت زمان تقریبی موردنیاز برای تکمیل Devil May Cry 5 اعلام شد

براساس گزارش‌ها، DMC 5 برای یک‌بار تکمیل به ۱۰ تا ۱۵ ساعت زمان نیاز دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به انتشار نقد و بررسی‌های بازی Devil May Cry 5، حالا می‌توان تخمین درستی از طول کمپین داستانی این بازی و مدت زمانی که برای تکمیل این بخش نیاز هست را داشت. بر این اساس، منتقدان مختلفی که امکان تجربه بازی را داشته‌اند، بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت برای این کار و تکمیل یک مرتبه کمپین داستانی بازی زمان صرف کردند.

بازی «دویل می کرای 5 (Devil May Cry 5)» روز آینده به شکل رسمی عرضه می‌شود و تاکنون، منتقدین زیادی اقدام به انتشار بازخوردهایشان پیرامون آن کردند. بازی‌مگ نیز دیروز نقد و برسی اختصاصی خود از DMC 5 را منتشر کرد، که می‌توانید این مقاله را در اینجا مطالعه کنید. نکته مهم درباره مجموعه نقدهای وارد شده به این بازی توسط مراجع مختلف، این است که کپ‌کام بلافاصله پس از Resident Evil 2 یک بازی خوش‌ساخت و شدیدا باکیفیت دیگر عرضه کرده است، و اکثر منتقدین امتیازات بسیار بالایی به آن داده‌اند.

براساس گزارش‌ها پیرامون مدت زمان تکمیل بخش داستانی، این زمان کاملا وابسته به درجه سختی بازی و سطح مهارت بازیکن است؛ برای مثال در حالت Devil Hunter که سخت‌ترین درجه سختی بازی محسوب می‌شود، هر مرحله بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان برای تکمیل نیاز داشته است. این بازی همچنین از ۲۰ مرحله تشکیل می‌شود که به این ترتیب، به زمانی بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت برای تکمیل کل آن نیاز بوده است. نکته مهم دیگر درباره ارزش تکرار کمپین داستانی است که باعث می‌شود در هر مرتبه بازی، چیزهای جدیدتری مثل orbهای مخفی، چالش‌های ویژه و ماموریت‌های مخفی برای کشف کردن وجود داشته باشد. همچنین برای باز کردن همه مهارت‌ها، نیاز به انبوهی از اورب‌های قرمز هست که برای جمع‌آوری به چندین بار تکمیل کمپین داستانی احتیاج است. این عوامل به شکل موثری باعث بالاتر رفتن مدت زمانی می‌شود که بازیکن، برای این بازی وقت صرف می‌کند.

به این ترتیب، اگر بازیکن قصد تکمیل واقعی این بازی را داشته باشد، به زمانی بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت نیاز هست که این هم وابسته به سطح مهارت خود بازیکن می‌باشد. گفتنی است که این میزان، کمابیش مشابه عناوین قبلی این سری است.

بازی دویل می کرای 5 فردا ۸ مارس (۱۷ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. کپ‌کام همچنین در ماه آینده میلادی، یک بسته الحاقی رایگان به نام Bloody Palace نیز برای این بازی عرضه خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.