نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 18 اسفند 1397
ساعت 13:00

آپدیت روز اول بسیار بزرگی در انتظار The Division 2 است

آپدیت روز اول The Division 2 بین 50 تا 90 گیگابایت در هر پلتفرم‌ متغیر است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به نزدیک شدن به روز عرضه بازی The Division 2، اخیرا فاش شده که آپدیت‌های روز اول بسیار حجیمی در انتظار بازی خواهد بود. این بازی که کم‌تر از یک هفته تا عرضه رسمی فاصله دارد، در پلتفرم‌های مختلف آپدیت‌هایی با حجم‌های متفاوت دریافت خواهد کرد.

یوبی‌سافت کم‌تر از یک هفته دیگر، به صورت رسمی بازی «دیویژن 2 (The Division 2)» را عرضه خواهد کرد و با توجه به گزارش اخیر، اگر مایل به تهیه این بازی هستید باید فضای زیادی از هارد دیسک پلتفرم خود را آزاد کنید. این میزان حجم بسته به پلتفرم موردنظر متفاوت است، ولی بازیکنان PS4 باید بیشتر از سایر پلتفرم‌ها آماده دانلود دیتا باشند. با توجه به پست جدید یوبی‌سافت در وب‌سایت رسمی این شرکت، بروزرسانی «Title Update 1» بازی دیویژن 2 قرار است همزمان با انتشار بازی در روز عرضه در دسترس قرار بگیرد و با توجه به ماهیت کاملا آنلاین این بازی، دانلود و نصب آن حتی برای بازیکنانی که نسخه فیزیکی بازی را تهیه می‌کنند نیز کاملا الزامی است. در این رابطه، کاربران ایکس‌باکس وان و کامپیوتر، باید دیتایی به حجم حدود ۴۸ و ۵۲ گیگابایت و بازیکنان پلی‌استیشن ۴ حجمی تقریبا دو برابر یعنی ۸۸ تا ۹۲ گیگابایت را دانلود کنند. مشخص نیست دلیل حجم دو برابری این آپدیت در PS4 چیست، ولی با توجه به نحوه کار فایل‌های سیستمی این پلتفرم، دارندگان PS4 باید به فکر خالی کردن فضایی حدودا ۱۵۰ گیگابایتی از هارد دیسک کنسول باشند.

گفتنی است که حتی با وجود بدیهی شدن دانلود آپدیت‌های روز اول در این روزهای صنعت بازی، شاهد این موضوع نیز هستیم که حجم این آپدیت‌ها نیز مرتب در حال بیشتر شدن هستند. این خصوصا در ارتباط با عناوین آنلاین و باز هم خصوصا روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 بیشتر دیده می‌شود. با توجه به اینکه دارندگان برخی نسخه‌های ویژه‌تر بازی، از هم‌اکنون نیز امکان پری لود بازی را پیدا کرده‌اند، یوبی‌سافت گفته که این بازیکنان نیز از روز 11 مارس (۲۰ اسفند) باید آپدیت «Title Update 1.5» را دانلود کنند. این آپدیت البته حجمی حدود ۲ گیگابایتی دارد و برخی باگ‌ها و مشکلات گزارش شده از دوره بتای عمومی بازی را برطرف می‌کند. دارندگان نسخه استاندارد بازی نیز از روز ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) امکان پری لود و شروع بازی از زمان موعد عرضه بازی را دارند.

بازی Tom Clancy's The Division 2 قرار است در روز ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.