نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 18 اسفند 1397
ساعت 16:00

Left Alive فروش بسیار ضعیفی را تجربه می‌کند

Left Alive کم‌تر از دوهفته از انتشار، در ژاپن با ۶۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در ادامه گزارش‌ها درباره آمارهای فروش پایین‌تر از حد انتظار بازی Left Alive، اخیرا فاش شده که این محصول جدید اسکوئر انیکس حتی در ژاپن نیز با اسقبال چندانی مواجه نشده است. در این رابطه، این بازی در کم‌تر از ۱۰ روز از زمان عرضه در ژاپن، حالا با «تخفیف ۶۰ درصدی» به فروش می‌رسد.

جدیدترین بازی کمپانی ژاپنی Square Enix، عنوان «لفت آلایو (Left Alive)» است که حدود ۱۰ روز پیش در ژاپن و از ۱۴ اسفند نیز به صورت جهانی وارد بازار شده است. این یک عنوان فرعی و جاه‌طلبانه در سری بازی‌های Front Mission است که تیم بزرگی را به عنوان سازندگان پشت خود داشته و اسکوئر نیز کمپین تبلیغاتی کامل و قدرتمندی را برای آن در نظر گرفته بود. با وجود همه این تلاش‌ها، با این حال به نظر می‌رسد که لفت آلایو بعد از حدود دو هفته از اولین انتشار، به هیچ عنوان از نظر فروش وضعیت خوبی ندارد و البته معدود نقدهای منتشر شده برای بازی نیز تاکنون بسیار منفی بوده است.

درارتباط با این بازی، فامیتسو اخیرا گزارش کرده که Left Alive فروش خود در ژاپن را با تنها ۱۷ هزار نسخه فروش شروع کرده، که این هم در کنار آمار فاجعه‌بار ۷۰ هزار نسخه‌ای عرضه بازی در هفته اول توسط اسکوئر انیکس قرار می‌گیرد. این آمارها نشان‌دهنده شکستی سنگین برای اسکوئر در خانه است و براساس یک گزارش دیگر، این ناشر حالا مجبور شده تا بازی را در همین دهه اول انتشار، با تخفیف ۶۰ درصدی در بازارهای ژاپن به فروش برساند. با توجه به این اعداد، انتشار نسخه غربی بازی قطعا موفق‌تر از ژاپن بوده، ولی این هم به معنای فروش موفق بازی در غرب نیست. گفتنی است که براساس گزارش‌ها، نسخه PC بازی با فروش بهتری مواجه بوده است.

بازی Left Alive هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.