نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 18 اسفند 1397
ساعت 09:00

ساخت بازی Days Gone به پایان رسید

با اعلام رسمی استودیو Sony Bend، بازی Days Gone یک ماه قبل از عرضه گلد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Sony Bend به تازگی اعلام کرده که روند ساخت بازی موردانتظار و انحصاری پلی‌استیشن 4 «دِیز گان (Days Gone)» سرانجام به پایان رسیده است. این بازی که بیش از یک ماه تا انتشار فاصله دارد، قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود که موعد انتشار آن به سال ۲۰۱۹ موکول شده بود.

از میان تعداد نسبتا زیادی از بازی‌های انحصاری و بزرگ PS4 که مورد انتظار شمار زیادی از طرفداران هستند، تاکنون فقط بازی Days Gone بوده که انتشار آن برای سال ۲۰۱۹ قطعی اعلام شده بود. این یک بازی سوم شخص، آخرالزمانی و جهان‌باز است که از زمان رونمایی توجهات بسیار زیادی را به خودش جلب کرده است. بازی براساس اعلام اولیه، قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود که با یک بار تاخیر، این موعد به اویل سال ۲۰۱۹ و با اعلام تاخیر دوم، قرار شد در بهار سال ۲۰۱۹ عرضه شود. حالا نیز استودیو سازنده این بازی، در فاصله بیش از یک ماه تا موعد انتشار گفته که Days Gone «گلد» شده است. استودیو سونی بند، این خبر را اولین بار از طریق حساب توییتری استودیو منتشر کرده و تصویری هم از اعضای این تیم به همراه اولین دیسک از بازی منتشر کرده است. شما در ادامه این پیام را مشاهده می‌کنید:

تیم ما انجامش داد! بازی Days Gone حالا گلد شده است.

این واقعا یک دوره طولانی و پر از خاطره‌ای بود، و ما شدیدا مشتاق رسیدن موعد عرضه و تجربه این بازی توسط شما در ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) هستیم.

daysgonegold

Sony Bend استودیو سازنده این بازی، پیش از این سابقه ساخت سری بازی‌های Syphon Filter را داشته است. در این رابطه، اخیرا جان گراوین (John Garvin) به عنوان کارگردان خلاق بازی Days Gone، گفته که این استودیو با وجود دوری چندین ساله از سری سایفون فیلتر، همیشه احتمال بازگشت به آن سری را در نظر می‌گیرند.

فرایند «گلد شدن» یک اصطلاح در روند توسعه یک نرم‌افزار بوده و به آخرین مرحله از آن گفته می‌شود؛ زمانی که اولین ورژن تجاری و قابل عرضه در بازار از یک نرم‌افزار تولید می‌شود. گلد شدن بازی Days Gone به این معنی است که ناشر این بازی یعنی سونی، حالا امکان تکثیر بازی و عرضه جهانی آن را در موعد انتشار دارد. استودیو بند نیز از حالا تا روز عرضه، همچنان روی بازی کار می‌کنند تا ایرادات و باگ‌های احتمالی را از طریق «آپدیت روز اول» در اختیار دارندگان بازی قرار دهند.

بازی Days Gone قرار است در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ۹۸) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.