نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 فروردين 1398
ساعت 13:00

ظاهرا مدل بدون دیسک Xbox One S ماه آینده عرضه می‌شود

تاریخ عرضه و شمایل احتمالی جعبه Xbox One S All-Digital Edition فاش شده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید به تاریخ عرضه کنسول بدون دیسک ایکس‌باکس وان (مدل Xbox One S All-Digital Edition) و همچنین طرح احتمالی جعبه این کنسول اشاره کرده است.

این شایعه که مایکروسافت قصد عرضه یک مدل از ایکس‌باکس وان، که فاقد درایو دیسک‌خوان و صرفا برای اجرای نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها طراحی شده، چند ماهی هست که مرتبا بیشتر و بیشتر به گوش می‌رسد. مایکروسافت البته به  صورت طبیعی واکنشی به این قبیل شایعات نشان نداده، ولی در آخرین مورد در چند هفته پیش، وب‌سایت Windows Central اقدام به انتشار جزئیات احتمالی بیشتری از این کنسول کرد. براساس گزارش قبلی، نسخه بدون دیسک ایکس‌باکس «Xbox One S All-Digital Edition» نام داشت و از موعد ابتدای آوریل هم به عنوان تاریخ عرضه یاد شده بود. حالا اما در گزارشی تازه‌تر، ویندوز سنترال گفته که این کنسول به احتمال زیاد قرار است در روز ۷ می ۲۰۱۹ (۱۷ اردیبهشت) وارد بازار شود.

پیرامون این خبر، ویندوز سنترال گفته که این تاریخ با توجه به اسنادی به دست آمده که آن‌ها موفق به به دست آوردن آن شده‌اند. براساس همین گزارش، مایکروسافت در همین روز قصد دارد غیر از آمریکای شمالی، کنسول جدیدتر و ارزان‌تر نسل هشتمی خودش را همزمان در بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار بدهد. با این حال انتظار می‌رود مایکروسافت یک رویداد معرفی نیز برای کنسول در نظر بگیرد که این اتفاق، احتمالا در اواسط آوریل صورت می‌گیرد. گفتنی است که هدف از ساخت این مدل از کنسول‌های Xbox One S، تنوع بیشتر کنسول با وجود یک مدل ارزان‌تر و همچنین توسعه بیشتر سرویس‌های آنلاین ایکس‌باکس نظیر Game Pass است. به گفته ویندوز سنترال، Xbox One S All-Digital Edition با ظرفیت هارددیسک حداقل ۱ ترابایتی و به صورت باندل به همراه کدهای دیجیتالی بازی‌های Sea of Thieves، Forza Horizon 3 و Minecraft عرضه خواهند شد. این وب‌سایت طرح احتمالی خودشان را هم از شمایل جعبه کنسول ترسیم کرده‌اند که در تصویر این مطلب مشاهده می‌شود.

لازم به ذکر است که مثل همه خبرهای قبلی مرتبط با این شایعه، مایکروسافت هنوز به صورت رسمی طراحی یا عرضه کنسول بدون دیسک ایکس‌باکس وان را تایید نکرده، و مشخص نیست که در نهایت صحت داشته باشد. با این حال در صورت درست بودن این ادعا، انتظار می‌رود که این شرکت در اواسط آوریل رویدادی مخصوص برای رونمایی و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای کنسول در نظر بگیرد، و درستی ادعا حداکثر تا انتهای فروردین ۹۸ مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.