نویسنده: فرشاد یکشنبه، 25 فروردين 1398
ساعت 22:15

جزئیاتی مربوط به گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

مرور مجدد نقشه‌های Star Wars Jedi: Fallen Order با قدرت‌های جدید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً جزئیات زیادی در مورد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به اشتراک گذاشته شده، از انتشار اولین تریلر آن گرفته تا اعلام تاریخ عرضه‌ی آن، اما در این بازی چه توانایی‌هایی در اختیار بازیکنان قرار داده شده؟ اطلاعات موجود در فروشگاه مایکروسافت نشان می‌دهند که:

این بازی از یک سیستم مبارزه‌ی ابداعی با شمشیر نوری برخوردار است که امکان ضربه زدن، دفع حملات و جا خالی دادن را برای بازیکنان فراهم می‌کند، آن‌ها همچنین قادرند تا از توانایی‌های مختلفی که از طریق «نیرو» (Force) در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند، استفاده کنند.

براساس اطلاعات انتشار یافته، بازیکنان با تمرین، امکان افزایش توانایی‌های خود در مبارزات این بازی را داشته و قادر خواهند بود تا از آن‌ها در داستانی که در پیش رو دارند استفاده کنند.

در ارتباط با موقعیت‌های بازی، می‌توان انتظار مشاهده‌ی جنگل‌های باستانی و خالی از سکنه را داشت؛ یکی از نکات قابل توجه این عنوان، آزادی عمل بازیکنان است، شما قادرید که تصمیم بگیرید که در هر زمانی، به هر کجا که دوست دارید بروید و همچنین با دریافت توانایی‌های جدید، به اجرای مجدد نقشه‌های بازی بپردازید اما آگاه باشید که باید کارهای خود را به سرعت انجام دهید، چراکه نیروهای امپراطوری در جستجوی شما هستند.

قابلیت اجرای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با پشتیبانی کامل از رزولوشن 4K Ultra HD، قابلیت HDR10 و نرخ Refresh متنوع امکان‌پذیر است.

فرشاد | اخبار | 14/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.