نویسنده: فرشاد یکشنبه، 01 ارديبهشت 1398
ساعت 21:05

چرا بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یک عنوان تک نفره است؟

جزئیات جدیدی در مورد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ارائه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تاکنون جزئیات و صحبت‌های زیادی در مورد بازی در دست ساخت استودیوی «ریسپاون» (Respawn Entertainment) یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order ارائه شده، از تمرکز آن برروی حالت تک نفره گرفته تا عدم وجود المان‌های چند نفره و پرداخت‌های درون برنامه‌ای در آن، اما چرا این استودیو تصمیم گرفته که برروی حالت تک نفره تمرکز کند؟

 اخیراً «آرون کنترراس» (Aaron Contreras) به عنوان مسئول داستان سرایی این بازی، در جدیدترین قسمت Inside Xbox، اعلام کرد که از دید استودیوی ریسپاون، وجود حالت تک نفره برای یک بازی جنگ ستارگان، بسیار مناسب بوده و این حالت به بازیکنان اجازه خواهد داد تا تجربه‌ای که از چنین عنوانی انتظار دارند را بدست آورند، او گفت:

وقتی به جنگ ستارگان نگاه می‌کنیم، به اینکه بازیکنان از چنین عنوانی چه انتظاری دارند فکر می‌کنیم. داستان این عنوان، در مورد نبرد شمشیرهای نوری، نبرد با تاریکی، عشق و تجربه‌ی یک ماجراجویی فوق العاده است. با خود فکر کردیم که حالت تک نفره، بازیکنان را قادر خواهد ساخت تا به بهترین شکل ممکن، خود را در دنیای جنگ ستارگان قرار دهند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (برابر با 24 آبان ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 21/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.