نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 29 فروردين 1398
ساعت 22:00

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ایده‌ی استودیو ریسپاون بوده است

جزئیات بیشتری از Star Wars Jedi: Fallen Order در نمایشگاه E3 اعلام خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از کمترین مشخصه جهت معرفی آن به عنوان یکی از عناوین شرکت الکترونیک آرتز برخوردار است، این بازی یک عنوان داستان محور، فاقد المان چند نفره و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده و در ساخت آن از موتور بازیسازی «فراست‌بایت» (Frostbite) استفاده نشده!

شاید دلیل عدم تطابق مشخصه‌های بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با عناوین مد نظر الکترونیک آرتز این باشد که ایده‌ی ساخت این عنوان از سوی استودیوی «ریسپاون» (Respawn Entertainment) ارائه شده نه الکترونیک آرتز! اخیراً «جی اینگرام» (Jay Ingram) به عنوان مسئول تعاملات اجتماعی Star Wars شرکت الکترونیک آرتز، به برخی از سوالات طرفداران عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order پاسخ داده است؛ به گفته‌ی اینگرام، الکترونیک آرتز بازی‌ها را به سازندگان دیکته نکرده و تنها مجوز ساخت آن‌ها را صادر می‌کند.

در بخش دیگری از صحبت‌های اینگرام، او اعلام کرد که در ماه ژوئن (نمایشگاه E3) شاهد ارائه‌ی اطلاعات بیشتری از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خواهیم بود، همچنین او اعلام کرد که بازیکنان در این عنوان، قابلیت کاوش مجدد یک موقعیت را خواهند داشت، چراکه با افزایش توانایی‌های Cal (شخصیت اصلی بازی)، او قابلیت حضور در مکان‌های بیشتری را خواهد داشت. در ادامه شاهد جزئیات ارائه شده از سوی اینگرام خواهید بود:

استودیوی ریسپاون ایده‌ی ساخت عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order را ارائه کرد. الکترونیک آرتز بازی‌ها را به سازندگان دیکته نکرده و تنها مجوز ساخت آن‌ها را صادر می‌کند.

بنظر می‌رسد که ماه ژوئن زمان مناسبی برای ارائه‌ی جزئیات بیشتری از این بازی باشد.

در روزهای آینده شاهد ارائه‌ی جزئیات بیشتری از این بازی خواهید بود اما اجازه دهید که بگویم در این عنوان شما قابلیت کاوش مجدد موقعیت‌ها را خواهید داشت.

با پیشرفت در بازی، توانایی‌های Cal افزایش خواهند یافت و در نتیجه او امکان حضور در مکان‌هایی را خواهد داشت که پیش از این نمی‌توانست وارد آن‌ها شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (برابر با 24 آبان ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 18/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.