نویسنده: فرشاد یکشنبه، 01 ارديبهشت 1398
ساعت 21:45

بازی Halo Infinite فاقد حالت بتل رویال خواهد بود

احتمال حضور حالت بتل رویال در بازی Halo Infinite رد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ افزایش محبوبیت حالت بتل رویال در صنعت بازیسازی امروز به حدی رسیده که انتظار می‌رود در هر عنوان بزرگ شوتری که ساخته می‌شود، شاهد چنین حالتی باشیم؛ اخیراً «برد سمز» (Brad Sams) به عنوان مایکروسافت اینسایدر در یک ویدیو ادعا کرده که بازی Halo Infinite دارای حالت بتل رویال خواهد بود، اما «فرانک اُ کانر» (Frank O’Connor) به عنوان کارگردان فرانچایز Halo در صحبت با ResetEra، اعلام کرد که بازی Halo Infinite در زمان عرضه، فاقد حالت بتل رویال خواهد بود، البته این موضوع پیش از این نیز از سوی سازندگان بازی اعلام شده بود.

به گفته‌ی اُ کانر، تا زمان عرضه‌ی عنوان Halo Infinite، احتمال اعمال تغییراتی در حالت چند نفره‌ی آن وجود دارد، اگر هم تقاضایی مبنی بر اضافه کردن حالت بتل رویال وجود داشته باشد، ممکن است که شاهد اضافه شدن آن به عناوین Halo باشیم اما در حال حاضر استودیوی «343 ایندستریز» (343 Industries) برنامه‌ای جهت اضافه کردن چنین حالتی به بازی Halo Infinite ندارد:

در مورد محتوای زمان عرضه‌ی عنوان Halo Infinite، تا زمان آماده شدن آن‌ها حرفی نخواهیم زد؛ من ویدیویی که در آن در مورد وجود حالت بتل رویال در Halo Infinite منتشر شده را ندیده‌ام اما چنین چیزی در برنامه‌های ما وجود ندارد. اگر شما خواستار چنین حالتی در بازی خود هستید، می‌توانید از ابزار Forge استفاده کنید. بتل رویال یک حالت است نه یک سبک.

در مورد محتوای حالت چند نفره‌ی این بازی، نمی‌توان بصورت 100 درصد صحبت کرد، چراکه تا زمان عرضه، احتمال اعمال تغییراتی در آن وجود دارد اما می‌توان با اطمینان گفت که Battle Rifle در این حالت وجود خواهد داشت.

در حال حاضر ما برنامه‌ای جهت قرار دادن حالت بتل رویال در عنوان Halo Infinite نداریم، اما امکان اضافه شدن آن به بازی Halo 5 یا مجموعه‌ی MCC وجود دارد، چراکه بتل رویال صرفاً یک حالت است.

فرشاد | اخبار | 21/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.