نویسنده: فرشاد یکشنبه، 01 ارديبهشت 1398
ساعت 22:30

جزئیات جدیدی در مورد بازی Cyberpunk 2077 ارائه شد

جزئیاتی در مورد تنوع سلاح‌های بازی Cyberpunk 2077 ارائه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان معرفی بازی Cyberpunk 2077، استودیوی سازنده‌ی آن یعنی «سی‌دی پروژکت رد» (CD Projekt RED) بارها اعلام کرده که در این عنوان، شاهد تنوع سلاحی قابل توجهی خواهیم بود؛ اخیراً نیز Mateusz Tomaszkiewicz به عنوان یکی از کارگردانان بازی Cyberpunk 2077 در صحبت با AreaJugones در مورد نبردها و تنوع سلاح‌های آن جزئیاتی را ارائه کرده است، او گفت:

می‌خواهم به یکی از سوالاتی که در گذشته در مورد این بازی ارائه شده، اشاره کنم، چگونه مبارزات در حالت تک نفره، به یک بازی نقش آفرینی اضافه شده؟ در مورد این موضوع، استودیوی ما گیم‌پلی‌ای را ارائه کرده که روش‌های متعددی را جهت تکمیل مراحل، در پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد، فکر می‌کنم که این موضوع یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های پروژه‌ی ما با سایر عناوین است. ما مکانیک‌های مختلفی را در این بازی در اختیار داریم که هنوز جزئیاتی را در مورد آن‌ها ارائه نکرده‌ایم.

در مورد مبارزات، ما برروی مکانیک‌های خوب و سرگرم کننده‌ای کار کرده‌ایم، فکر می‌کنم که تنوع سلاحی خوبی را در اختیار داریم و این موضوع، بازی را قابل تحمل می‌کند. اگر بخاطر داشته باشید، در دموی پیشین یک Rifle هوشمند را به نمایش گذاشته بودیم، در کنار آن، همچنین ایده‌هایی را در سر داریم که هنوز آماده نیستند اما در تلاشیم که آن‌ها در بازی قرار دهیم.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای عنوان Cyberpunk 2077 اعلام نشده اما انتظار می‌رود که این بازی برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شود؛ سازندگان این عنوان قول داده‌اند که در نمایشگاه E3 پیش‌رو، شاهد حضور این بازی باشیم.

فرشاد | اخبار | 21/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.