نویسنده: فرشاد دوشنبه، 26 فروردين 1398
ساعت 23:00

معرفی بسته‌ی توسعه دهنده‌ی جدید بازی Star Wars: The Old Republic

جدیدترین بسته‌ی توسعه دهنده‌ی بازی Star Wars: The Old Republic معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Star Wars: The Old Republic در سال 2008 از سوی استودیوی آستین «باییور» (BioWare) معرفی و در سال 2011 در دسترس بازیکنان قرار گرفت و سازندگان آن تا به امروز، با انتشار بسته‌های توسعه دهنده‌ی متفاوتی، اقدام به گسترش محتوای آن نموده‌اند. اکنون و پس از گذشت یک سال از زمان انتشار آخرین بسته‌ی توسعه دهنده‌ی این بازی، هفتمین بسته‌ی توسعه دهنده‌ی آن، با نام Onslaught معرفی شد که در فصل تابستان امسال عرضه خواهد شد، در توضیحات این بسته آمده است:

در بسته‌ی Onslaught بازی Star Wars: The Old Republic، شما در مرکز نبردی میان Galactic Republic و Sith Empire قرار خواهید گرفت؛ آیا همچنان به فرقه و گروه خود وفادار خواهید ماند یا دست از نبرد خواهید کشید؟

بسته‌ی Onslaught منجر به اضافه شدن دو سیاره‌ی جدید، یک Flashpoint و یک Operation و همچنین قابلیت‌های جدیدی به بازی شده و میزان Level Cap را افزایش خواهد داد.

از طریق این بسته‌ی جدید، بازیکنان قابلیت سفر به مکان‌هایی نظیر Onderon و Mek-Sha را داشته تا از این طریق، با ماجراجویی‌ها و فرصت‌های جدیدی روبرو شوند. Flashpoint جدید در Corellia و Operation جدید در Dxun واقع شده‌اند؛ سازنده‌ی بازی در مورد این بسته اعلام کرد:

رویکرد ما در مورد این بسته، اجرای بازی به هر شکلی است که بازیکنان دوست دارند. آیتم‌ها همواره یکی از اجزای مورد نیاز شخصیت شما در بازی خواهند بود. برای اولین بار، کاری کرده‌ایم که آیتم‌ها به شما اجازه دهند که در مورد نحوه‌ی اجرای مبارزات پیش روی خود، تصمیم گیری کنید.

از قابلیت‌های بسته‌ی Onslaught، می‌توان به اضافه شدن یک اسلات ابزار جدید در قالب آیتم‌های تاکتیکی اشاره کرد، بایوور در این رابطه اعلام کرد:

این تغییر بطور مستقیم برروی توانایی‌ها و نحوه‌ی اجرای بازیتان تاثیر گذار خواهند بود. بازیکنان قادر خواهند بود تا این آیتم‌های جدید را با مجموعه‌ای از پاداش‌های جدید ترکیب کنند.

بسته‌ی توسعه دهنده‌ی Onslaught برای همه‌ی افرادی که از اشتراک The Old Republic برخوردارند رایگان است، اما هنوز قیمت این بسته برای افرادی که از این اشتراک برخوردار نیستند، اعلام نشده است.

پیش از بسته‌ی Onslaught، شاهد انتشار شش بسته‌ی دیگر بوده‌ایم که عبارتند از Rise of the Hutt Cartel در سال 2013، Galactic Starfighter ،Galactic Strongholds و Shadow of Revan که همگی در سال 2014 عرضه شدند، Knights of the Fallen Empire در سال 2015 و Knights of the Eternal Throne در سال 2016.

فرشاد | اخبار | 15/04/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.