نویسنده: فرشاد دوشنبه، 26 فروردين 1398
ساعت 22:00

Star Wars Jedi: Fallen Order فاقد المان‌های مخفی کاری خواهد بود

اعلام جزئیات جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توسط کارگردان آن

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس اطلاعاتی که تاکنون از داستان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به اشتراگ گذاشته شده‌اند، بازیکنان کنترل یک جدای را برعهده خواهند داشت که باید از دست ماموران امپراطوری که در تمام کهکشان بدنبال او هستند فرار کند، بنابراین اولین انتظار ما این است که شاهد حضور المان‌های مخفی کاری در این عنوان باشیم اما ظاهراً چنین انتظاری اشتباه است! Stig Asmussen به عنوان کارگردان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در صحبت با IGN تایید کرد که این عنوان فاقد المان‌های مخفی کاری خواهد بود.

به گفته‌ی Asmussen، در عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order تنها شاهد مبارزه، ارزیابی دشمنان و انتخاب بهترین راه برای عبور از یک چالش (موقعیت) خواهیم بود، در این راه، با سبک‌های مختلف مبارزه و فرصت‌های مختلفی که در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت روبرو هستیم:

در مورد احتمال حضور المان‌های مخفی کاری در این بازی، جزئیاتی را از افراد مختلف شنیده‌ام، اما نه، این بازی فاقد این المان‌ها خواهد بود. در این بازی شما وارد موقعیتی شده و تصمیم خواهید گرفت که چگونه از آن بیرون بیایید! در این بازی، انتخاب‌های مختلفی در پیش روی شما قرار خواهند داشت، انتخاب‌هایی که به شما اجازه می‌دهند تا بدون هیچ درگیری از کنار دشمنان عبور کرده، یا با آن‌ها مبارزه کنید.

آقای Asmussen در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرد که اگر بازیکنان بخواهند، می‌توانند راه‌هایی را پیدا کنند که توجه دشمنان را به خود جلب نکنند، با آنکه این موضوع از نظر فنی امکان‌پذیر است، اما سازندگان ترجیح می‌دهند که بازیکنان از توانایی «نیرو» (Force) برای پشت سر گذاشتن دشمنان استفاده کنند:

اگر بخواهید، قادر خواهید بود که از یک موقعیت، بدون جلب توجه دشمنان عبور کنید، چنین چیزی از نظر فنی امکان‌پذیر است اما نمی‌خواهیم بازیکنان را به این کار تشویق کنیم، دوست داریم که بازیکنان از نیروها و شمشیر نوری که در اختیار دارند استفاده کنند، بنابراین استفاده از المان‌های مخفی کاری، برای این بازی منطقی نیست.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (برابر با 24 آبان ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 15/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.