نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 20 خرداد 1398
ساعت 20:12

بازی Bleeding Edge معرفی شد

سازندگان Hellblade از بازی جدید خود رونمایی کردند

0 از 5

اگر اخباری که پیش از نمایشگاه E3 2019 به بیرون درز کرد را مطالعه کرده باشید، حتما شایعاتی از بازی جدید استودیو Ninja Theory به گوش‌تان خورده است. حال در جریان کنفرانس شب گذشته مایکروسافت، این استودیو به صورت رسمی از بازی جدید خود با نام Bleeding Edge رونمایی کرد.

تمامی اطلاعات و تریلری که پیش از این لو رفته بود، درست بودند؛ Bleeding Edge یک اثر مولتی‌پلیر است که بازی‌کنان در قالب تیم‌های چهارنفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. همانند بازی‌های مشابه، در این اثر هم قهرمانان عجیب و رنگارنگ با قدرت‌های مخصوص‌شان حضور دارند و در نبردهای تن‌به‌تن شرکت می‌کنند.

دیدن اینکه بازی روی نبردهای تن‌به‌تن تمرکز دارد، چیز عجیبی نیست زیرا استودیو سازنده پیش از این روی آثاری همچون Heavenly Sword، DmC Devil May Cry و Hellblade کار کرده بود. با این حال وجود بخش چندنفره یک تغییر و جهش بزرگ برای این استودیو به حساب می‌آید چرا که آن‌ها در گذشته تنها روی عناوین تک‌نفره و داستانی کار کرده بودند. با این همه، استودیو نینجا تئوری اساسا علاقه خاصی دارد تا ژانرهای مختلف را امتحان کند و دست به ساخت پروژه‌های جاه‌طلبانه بزند.

تست نسخه آلفا بازی از تاریخ 6 تیر آغاز شود، بنابراین می‌توانید خیلی زود Bleeding Edge را تجربه کنید.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.