نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 21 خرداد 1398
ساعت 18:21

پروژه اسکارلت، کنسول نسل بعدی مایکروسافت، رسما رونمایی شد

پروژه اسکارلت قوی‌ترین کنسول ساخته شده توسط مایکروسافت خواهد بود

5 از 5

شرکت مایکروسافت طی کنفرانس خود در E3 2019 رسما از نسل بعدی ایکس‌باکس با اسم رمز «پروژه اسکارلت» رونمایی کرد. این کنسول در تعطیلات سال 2020 روانه بازار می‌شود.

فیل اسپنسر در هنگام معرفی این کنسول اظهار داشت که آن‌ها متوجه شده‌اند که مخاطبان‌شان یک کنسول بازی‌محور می‌خواهند؛ دقیقا برخلاف نمونه اولیه ایکس‌باکس وان که اعتراضات زیادی به همراه داشت. در ادامه هم در قالب یک ویدیو، با ویژگی‌های سخت‌افزاری کنسول آشنا شدیم.

در این ویدیو گفته شد که پروژه اسکارلت تا چهار برابر قوی‌تر از ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود. علاوه بر این، کنسول نسل بعدی مایکروسافت می‌تواند از رزولوشن 8K پشتیبانی کند و بازی‌ها را با سرعت 120 فریم بر ثانیه پخش نماید. وجود SSD از دیگر ویژگی‌های برجسته کنسول به حساب می‌آید؛ هدف مایکروسافت از این حرکت کوتاه کردن صفحات لودینگ و سریع‌تر شدن روند بارگذاری بازی بوده است.  اسکارلت از قابلیت‌های سیستم ابری مایکروسافت هم پشتیبانی می‌کند و به گیمرها اجازه می‌‌دهد تا بازی‌های خود را روی دستگاه‌های مختلفی اجرا کنند.

اسپنسر در آخر اعلام کرد که بازی Halo Infinite همزمان با عرضه شدن کنسول در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. در انتها کنفرانس هم یک تریلر جدید از این بازی به نمایش درآمد که در بخش زیر می‌توانید آن را ببینید.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.