نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 16 مهر 1398
ساعت 13:24

جزئیات باندل‌های PS4 و PS4 Pro بازی Modern Warfare اعلام شد

4 از 5

عنوان Call of Duty: Modern Warfare که حدودا یک ماه دیگر به عرضه خواهد رسید، اغلب محتویات خود را روی همه پلتفرم‌های مقصد عرضه خواهد کرد. همچنین برخلاف نسخه‌های گذشته این سری، Modern Warfare برای اولین بار شامل ویژگی کراس پلی نیز خواهد شد اما با این حال، توافقات سونی با Activision برای ارایه یک سری از محتویات این بازی به صورت انحصاری برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ سرجای خودش باقی مانده است. به عنوان مثال، بخش Spec Ops Survival Mode به مدت یک سال در انحصار کاربران PS4 قرار خواهد داشت و به جز این، طبق روالی که همیشه وجود داشت، باندل‌های PS4 جذابی از این بازی در اختیار مردم قرار داده خواهد شد که اکنون جزئیات آن‌ها مشخص شده است.

سونی اخیرا جزئیات دو باندل برای کنسول‌های PS4 از بازی Modern Warfare را در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده است که بر اساس آن، یک باندل برای مدل پایه PS4 وجود خواهد داشت و یک باندل هم برای کنسول PS4 Pro. هر دوی آن‌ها شامل یک کنسول ۱ ترابایتی، یک دسته DualShock 4 و یک نسخه از بازی Call of Duty: Modern Warfare خواهند بود. بر اساس لیستی که سونی از مناطق قابل دسترس به این کنسول در وبلاگ خود منتشر کرده، به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از این باندل‌ها در آمریکا در دسترس قرار داده شوند که البته ممکن است در آینده این امکان برای شهروندان آمریکایی هم فراهم شود. همچنین باندل این بازی برای کشور بریتانیا نیز به جای نسخه ۱ ترابایتی کنسول، شامل نسخه ۵۰۰ گیگابایتی آن خواهد شد.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان برابر با ۲۵ اکتبر برای PS4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد که لانچ تریلر آن را نیز از این آدرس می‌توانید مشاهده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.