نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 22 آبان 1398
ساعت 18:58

گیم پلی Age of Empire 4 در X019 به نمایش گذاشته خواهد شد

0 از 5

دیگر چیزی تا آغاز X019 باقی نمانده است؛ رویدادی که قرار است بزرگ‌ترین Inside Xbox برگزار شده در تاریخ باشد. ما در این مراسم باید منتظر حضور بازی‌های بزرگ زیادی از جمله Sea of Theives و یا Bleeding Edge باشیم. اما علاوه بر این‌ها، گیم پلی عنوان Age of Empire 4 نیز انتظارمان را می‌کشد.

Aaron Greenberg از شرکت مایکروسافت این موضوع را در توییتر رسمی خودش اعلام کرد و در کپشن آن نیز گفت که "یک عصر جدید پیش روی ما است". به جز این که این بازی در حال حاضر توسط استودیوی Relic Entertainment در حال ساخته شدن است، اطلاعات و جزئیات دیگری از این بازی استراتژی در دست نیست. این استودیو برای ساخت سری بازی‌های Warhammer 40K: Dawn of War و همینطور Company of Heroes شناخته می‌شود.

آیا در کنار نمایش گیم پلی این بازی، اطلاعاتی از محدوده عرضه آن نیز در اختیار ما قرار داده خواهد شد؟ می‌دانیم که این بازی قطعا برای PC عرضه می‌شود اما آیا نسخه Xbox One این بازی نیز در دست ساخت است؟ آیا این بازی روی Game Pass نیز در دسترس قرار خواهد گرفت؟ سوالات بسیار زیادی در ذهن ما درمورد Age of Empire 4 وجود دارد اما ما هنوز باید صبر کنیم.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.