نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 شهریور 1399
ساعت 12:00

صحبت سازندگان Age of Empire 3 Definitive Edition از ویژگیهای بازی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ توسعه‌دهندگان Age of Empire 3 Definitive Edition، اخیرا درباره ویژگی‌های جدید بازی و تاثیر مثبت نظرات طرفداران در فرایند ساخت صحبت کردند.

Xbox Game Studios روز گذشته و در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live، رسما بازی Age of Empires 3: Definitive Edition را رونمایی کرد که این در ادامه چندین ماه گمانه‌زنی و شایعه از در دست ساخت بودن چنین بازی بود. این بازی، نسخه ریمستر شده و ارتقایافته Age of Empires 3 است که شاهد اضافه شدن پشتیبانی از رزولوشن 4K و تعدادی محتوای قابل بازی جدید نیز هست. پیرامون این عنوان، سازندگان اخیرا مصاحبه جدیدی را انجام دادند که در حین این گفتگو، سکانس‌های گیم‌پلی بازی نیز به نمایش گذاشته می‌شود. شما در ادامه این مصاحبه را مشاهده می‌کنید.

 

در بازی Age of Empires 3: Definitive Edition، تمامی محتواهای بازی اورجینال نظیر کمپین داستانی و ... وجود خواهد داشت، که حالا چند محتوای جدید نظیر دو تمدن تازه اینکا و سوئد، و دو حالت قابل بازی Historical Battles و The Art of War نیز به آن اضافه شده است.

با توجه به صحبت‌ها، به نظر می‌رسد که حالت چندنفره بازی نیز بروزرسانی شده و حالا از قابلیت کراس پلی نیز پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت تاریخ عرضه Age of Empires 3: Definitive Edition را نیز مشخص کرده، که بر این اساس این بازی در روز 15 اکتبر (24 مهر) برای پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.