نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 شهریور 1399
ساعت 12:00

تایید عرضه The Lord of the Rings: Gollum برای PS4، Xbox One و PC

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Daedalic Entertainment تایید کرده که بازی The Lord of the Rings: Gollum برای پلتفرم‌های بازی فعلی نیز عرضه می‌شود.

در جریان رویداد اخیر Future Games Show، استودیو Daedalic Entertainment اعلام کرد که بازی The Lord of the Rings: Gollum برای پلتفرم‌های نسل کنونی هم منتشر می‌شود. به این ترتیب این بازی غیر از Xbox Series X، PS5 و PC، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ هم در دسترس قرار می‌گیرد. شما در ادامه پرزنتیشن یک سازنده بازی را مشاهده می‌کنید.

 

جدای از صحبت‌ها، این ویدیو شامل سکانس‌های کوتاهی از گیم‌پلی و کیفیت جلوه‌های بصری بازی نیز بود. البته همان‌طور که اشاره می‌شود، این دمو درحالی تهیه شده که بازی هنوز در دست ساخت قرار دارد. همچنین براساس صحبت‌ها، بازیکن گزینه‌های مختلفی هم برای سفارشی‌سازی Gollum از نظر شخصیتی، ظاهر و ... هم دراختیار دارد. جدای از این، در طول گیم‌پلی بازیکن باید تصمیمات مختلفی هم بگیرد که این تصمیمات، ممکن است نتایج پیش‌بینی نشده‌ای را به دنبال داشته باشد.

The Lord of the Rings: Gollum در حال حاضر برای عرضه در سال 2021 در نظر گرفته شده است. این بازی در مصاحبه‌های قبلی، به عنوان یک بازی مخفی‌کاری، همراه با مکانیک‌های پارکور معرفی شد، که تشابهاتی با عناوین Prince of Persia دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.