نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 08 فروردين 1398
ساعت 17:00

اعلام جزئیات جدیدی در مورد داستان The Lord of the Rings: Gollum

نحوه‌ی تقابل داستان بازی Gollum با عناوین Middle-Earth

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum از سوی استودیوی آلمانی Daedalic Entertainment، شگفتی همگان را برانگیخت، چراکه اولاً این استودیو بدلیل خلق عناوین پوینت اند کلیک ماجراجویانه‌ای چون The Dark Eye شهرت دارد و نه عنوان اکشن ماجراجویانه‌ای چون The Lord of the Rings، و از سوی دیگر، کمتر کسی انتظار ساخت بازی‌ای را داشت که برروی زندگی شخصیت Gollum متمرکز باشد، شاید همه‌ی ما در زمان مشاهده‌ی سه گانه‌ی ارباب حلقه‌ها و یا هابیت، ترجیح می‌دادیم مغز فرودو یا بیلبو از قلب آن‌ها پیشی گرفته و او را با ضربه‌ی شمشیری نابود کنند تا دیگر این شخصیت ریز نقش مشکلی را بر سر راه آن‌ها ایجاد نکند، اما حالا حتی با عنوانی روبرو هستیم که قرار است شخصیت اول آن، Gollum باشد!

نکته‌ای که در مورد تصمیم استودیوی Daedalic باقی می‌ماند، این است که آیا آن‌ها خبر دارند که شرکت برادران وارنر، پیش از آن‌ها فرانچایز Middle-Earth را ساخته و در بخشی از آن، حتی شاهد حضور شخصیت Gollum بوده‌ایم؟ آیا داستان این بازی‌ها در مقابل یکدیگر قرار نخواهند گرفت؟

Carsten Fichtelmann به عنوان موسس و مدیر عامل استودیوی Daedalic، در صحبت‌های اخیر خود با VentureBeat، اعلام کرد که آن‌ها از وجود فرانچایز Middle-Earth و نقش آفرینی شخصیت Gollum در برخی از قسمت‌های آن آگاهی دارند، اما این استودیو چگونه می‌خواهد ارتباطی را میان داستان این عناوین برقرار کند؟

Fichtelmann در مورد داستان بازی The Lord of the Rings: Gollum اعلام کرد:

یکی از علت‌هایی که Middle-Earth Enterprises خواستار کار با ما شد، بازی‌های شرکت برادران وارنر بود؛ این‌ها عناوین فوق العاده‌ای هستند اما نظر داستانی، فکر می‌کنم روند متفاوتی نسبت به برادران وارنر خواهیم داشت، مخصوصاً آنکه Tolkien Estate دوست داشت که کار متفاوتی در مورد این مجموعه بازی صورت پذیرد، به همین دلیل لایسنس ساخت این بازی به ما داده شد، این یعنی در حال حاضر می‌دانیم که قصد انجام چه کاری را داریم. این روند شاید به سرعت عنوان اکشن نقش آفرینی که در گذشته شاهد آن بودید، نباشد.

قصد داریم که این بازی را با داستان غنی تری نسبت به هر عنوان اکشن ماجراجویانه‌ی دیگری بسازیم؛ عناوین Lara Croft یا Uncharted را بدون بخش مبارزاتی آن‌ها تصور کنید. برخی از مکانیک‌های بازی ثابت و مشخص هستند، مکانیک‌هایی نظیر مخفی کاری، بالا رفتن از اشیا، تعقیب شخصیت‌ها و مواردی از این دست، اما یکی از چیزهایی که اهمیت زیادی برای ما دارد، انجام یک کار منحصر بفرد است. شاید بگویید که حرف من بلند پروازانه است اما چنین رویکردی، غیرمنتظرانه خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر بتوانیم یک تجربه بی نظیر خلق کنیم، بنابراین دلیلی بر ساخت یک بازی دیگر در مورد شخصیت Gollum وجود ندارد، این یک موضوع مهم برای ما محسوب می‌شود؛ این یعنی ساخت عنوانی که برای 30 سال پابرجا خواهد بود.

در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای بازی The Lord Of The Rings: Gollum اعلام نشده اما سازنده قصد دارد که این عنوان را در سال 2021 برای پلتفرم PC و کنسول‌های مرتبط عرضه کند.

فرشاد | اخبار | 28/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.