نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 08 فروردين 1398
ساعت 18:00

بازیکنان انگلیسی کنسول‌های نسل بعد را به Stadia ترجیح می‌دهند

بازیکنان انگلیسی دید بهتری به PS5 نسبت به سایر کنسول‌ها دارند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت گوگل قصد دارد تا از طریق سرویس Stadia عملکرد بلند پروازانه‌ای در صنعت گیم داشته باشد؛ با آنکه Stadia اهداف بزرگی را در پیش‌رو دارد، اما سوالات پاسخ داده نشده و همچنین عدم آگاهی شرکت گوگل از برخی نگرانی‌ها، می‌تواند صعود بلند پروازانه‌ی آن‌ها را به سقوطی تاسف بار تبدیل کند!

اخیراً شرکت Harris Interactive نظرسنجی را در سطح انگلستان برگزار کرده و نتایج آن نشان می‌دهد که 39 درصد بازیکنان انگلیسی، نسبت به سرویس Stadia آگاهی داشته و 10 درصد آن‌ها اعلام کرده‌اند که عملکرد این سرویس، بسیار برای آن‌ها آشنا است.

در پاسخ به این سوال که از میان پلتفرم‌های نسل آینده، کدامیک را برای خرید مد نظر قرار خواهید داد؟ کنسول PS5 شرکت سونی با 38 درصد در رتبه اول، کنسول Xbox Scarlett با 26 درصد در جایگاه دوم، سرویس Stadia با 25 درصد رای در جایگاه سوم و کنسول نینتندو سوییچ 2 با 21 درصد، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

همچنین در پاسخ به اینکه احتمال خرید کدام پلتفرم را بیشتر (از سوی خود شخص) می‌دانید؟ PS5 با 41 درصد در جایگاه نخست، Xbox Scarlett با 24 درصد در جایگاه دوم، Google Stadia با 19 درصد در جایگاه سوم و نینتندو سوییچ 2 نیز با 17 درصد رای، بار دیگر در جایگاه چهارم قرار گرفت.

علت اصلی افرادی که در استفاده از سرویس Stadia تردید داشتند، عدم اعلام هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی آن و همچنین عدم در اختیار داشتن استودیوهای فرست پارتی نسبت به سایر پلتفرم‌ها بوده است، این‌ها مواردی هستند که شرکت گوگل باید تلاش کند تا آن‌ها را رفع و دید بهتری از خود را در میان بازیکنان به نمایش بگذارد.

فرشاد | اخبار | 28/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.