نویسنده: فرشاد جمعه، 09 فروردين 1398
ساعت 14:00

فیل هریسون: Stadia عناوین بهتری را نسبت به کنسول‌ها ارائه می‌کند

مدیر اجرایی Stadia جزئیات جدیدی از آن را به اشتراک گذاشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان معرفی Stadia، شرکت گوگل بارها تاکید کرده که این سرویس، بصورت سخت افزار محلی (کنسول) در دسترس بازیکنان نبوده و صرفاً قابلیت استریم بازی‌ها را فراهم خواهد کرد. به گفته‌ی «فیل هریسون» (Phil Harrison) به عنوان یکی از مدیران شرکت گوگل، استریم بازی‌ها از پتانسیل بهتری جهت ارائه‌ی عناوین برخوردار بوده و قابلیت‌های خوبی را در دسترس بازیکنان و سازندگان قرار می‌دهد؛ هریسون که پیش از این در دو شرکت Xbox و PlayStation مشغول بکار بوده، در مصاحبه با PC Games N اعلام کرد که قابلیت استریمینگ، امکان ارائه‌ی بازی‌های بهتری، بسیار فراتر از سخت افزارهای محلی را فراهم می‌کند، او گفت:

زمانی که شما مقادیر زیادی از اطلاعات را جهت پردازش در یک مرکز داده در اختیار دارید، قادر خواهید بود تا از آن‌ها برای پشتیبانی از طراحی بازی خود استفاده نمایید و اهمیتی ندارد که اینکار ممکن است چقدر بلند پروازانه باشد. در یک مرکز داده، کارهای زیادی را می‌توان انجام داد، کارهایی که هرگز نمی‌توانند از طریق یک کنسول صورت پذیرند.

فکر می‌کنیم که سازندگان بازی‌ها، نسبت به چیزهایی هیجان زیادی را از خود نشان می‌دهند که تاثیر قابل توجهی برروی عملکرد و مقیاس پذیری دارند. اگر می‌خواهید که بازی شما قدرت ذخیره سازی بسیار سریعی را داشته باشد، شما باید از یک شبیه سازی یا یک پایگاه داده بسیار پیچیده استفاده کنید.

ایجاد هزاران NPC و ارتباط پیچیده آن‌ها با یکدیگر، نیاز به یک پایگاه داده‌ی محلی بزرگ دارد که ارائه‌ی چنین چیزی از طریق یک کنسول امکان‌پذیر نیست.

صحبت‌های آقای هریسون در حالی زده می‌شوند که نتایج نظرسنجی‌های اخیر، نشان از عدم تمایل بازیکنان انگلیسی به استفاده از سرویس Stadia دارند.

فرشاد | اخبار | 29/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.