نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 شهریور 1399
ساعت 18:00

اطلاعات تازه از کمپین داستانی Call of Duty: Black Ops Cold War

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعات منتشر شده از کمپین داستانی و ویژگی‌های گیم‌پلی Call of Duty: Black Ops Cold War، این یکی از متفاوت‌ترین نسخه‌های سری خواهد بود.

کمپانی اکتیویژن در ادامه رونمایی تریلر رسمی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، اطلاعات کلی را از ویژگی‌های کمپین داستانی، مکانیک‌های جدید گیم‌پلی و بسیاری ویژگی دیگر آن به اشتراک گذاشته است. با در نظر گرفتن این اطلاعات، به نظر می‌رسد که طرفداران سری کال آو دیوتی قرار است یکی از متفاوت‌ترین نسخه‌های این سری را تجربه کنند. شما ابتدا تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به اطلاعات منتشر شده درباره بازی، استودیو Treyarch سازنده کمپین داستانی اصلی بازی نیست و این تیم، درواقع توسعه دهنده حالت چندنفره آنلاین آن است. حال اینکه استودیو Raven Software سازنده بخش داستانی و تک‌نفره بازی بوده است. این بازی از نظر وقایع داستانی، دنباله مستقیم اولین عنوان Black Ops در این سری است و به این ترتیب برخی شخصیت‌های مهم این بازی یعنی Alex Mason، Frank Woods و Jason Hudson در بازی Black Ops Cold War بازمی‌گردند.

در بخش داستانی، این یک خط داستانی اقتباسی و الهام‌گرفته از جنگ سرد است، جایی که یک مامور مخفی شوروی در آمریکا با اسم رمز Perseus، مجددا فعالیت جدیدی از سر می‌گیرد و پس از گزارش به رئیس جمهور «رونالد ریگان»، او تیم مخصوصی را به هدایت شخصی مرموزی به نام Russell Adler برای مواجهه با این خطر تشکیل می‌دهد. از نظر ویژگی‌های گیم‌پلی، این بازی شاهد جدیدترین تحولاتی است که وارد این سری می‌شود، و بازیکن حالا می‌تواند شخصیت قابل بازی خود را از ابتدای کمپین، بسازد و او را سفارشی‌سازی کند. این شامل جنسیت و مشخصات ظاهری نیز می‌شود، و برخی از این مشخصات می‌توانند روی گیم‌پلی تاثیر مستقیم (سرعت دویدن، هدف‌گیری و ...) بگذارند. بازی همچنین حالت انتخاب دیالوگ و در ادامه پایان‌بندی‌های مختلف نیز می‌تواند داشته باشد. برای تکمیل هر مرحله نیز می‌توان از بیش از یک راه و مسیر اقدام کرد و در طول مراحل، فعالیت‌های جانبی و حتی پیدا شدن مراحل فرعی نیز ممکن است اتفاق بیافتد؛ مواردی که اکثرا برای اولین بار در این سری دیده خواهند شد.

در رابطه با نحوه تکمیل مراحل، برای مثال گفته شده که در یک مرحله، بازیکن می‌تواند از طریق مسموم کردن یک ژنرال، بازجویی دشمن، ربودن اطلاعات، یا فریب دادن یک افسر و ... به هدف خود دست پیدا کند. گفتنی است که بازی اول بلک آپس، یکی از محبوب‌ترین عناوین سری است و ساخت دنباله مستقیم برای آن، و اضافه کردن گزینه‌های متنوع انتخابی برای بازیکن توسط Raven Software، می‌تواند در جلب نظر طرفداران موفق عمل کند. Call of Duty: Black Ops Cold War در 13 نوامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. نسخه نسل نهمی بازی برای PS5 و Xbox Series X نیز در آینده و با قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.