نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 شهریور 1399
ساعت 15:00

بازی Marvel’s Avengers شامل بیش از 80 منطقه جنگی و منطقه فرود است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کریستال داینامیکس اطلاعات جدیدی از محتواهای روز عرضه بازی Marvel’s Avengers منتشر کرده است.

پس از چندین سال انتظار، طرفداران حدود یک هفته دیگر می‌توانند منتظر عرضه بازی بعدی کریستال داینامیکس یعنی Marvel’s Avengers باشند. این بازی براساس گزارش‌ها، حجم زیادی از فضای هارد را اشغال می‌کند، و 18 گیگابایت نیز حجم دیتای آپدیت روز اول آن خواهد بود. با توجه به این حجم، یکی از مهم‌ترین سوالات درباره محتواهای قابل تجربه این بازی در روز اول عرضه است. در این ارتباط، Crystal Dynamics اخیرا گفته که بازیکنان در این روز به بیش از 80 منطقه جنگی (War Zones) و منطقه فرود (Drop Zones) دسترسی خواهند داشت. گفتنی است که این مناطق، محوطه‌های مخصوصی هستند که بازیکنان امکان بازی به صورت مشارکتی یا کوآپ را دارند، و حتی امکان تجربه آن‌ها با هم‌تیمی AI هم وجود دارد.

در مجموع شش قهرمان از تیم اونجرز/انتقام‌جویان مارول از ابتدای کار در دسترس قرار می‌گیرند که این نیز شامل بیش از 50 مهارت، گیر، لباس و ... می‌شود. در بازی همچنین بیش از 50 نوع مختلف دشمن وجود دارد. البته در این زمینه دقیقا مشخص نیست که تنوع به چه صورت است، ولی احتمالا این اشاره به 50 نوع مختلف از دشمنان انسانی، روبات و ... است. در بازی همچنین بخش‌هایی نظیر چالش‌های Priority HARM و مراحل Priority Missions نیز وجود دارد که مرتبا بروزرسانی می‌شوند.

پس از عرضه این بازی، Crystal Dynamics و Eidos Montreal محتواهای بیشتری از جمله نواحی جدید، محتواهای داستانی جدید و قهرمان‌های جدید را نیز به صورت رایگان عرضه خواهد کرد. اولین قهرمان که پس از عرضه بازی عرضه خواهد شد، کاراکتر Hawkeye است که در ادامه، شخصیت‌های دیگری نظیر Antman و البته Spider-Man (که این مورد فقط برای کاربران PS4/PS5 در دسترس قرار می‌گیرد) هم در دسترس قرار می‌گیرند.

Marvel’s Avengers در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.