نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 شهریور 1399
ساعت 12:00

سونی وبسایت ثبت نام برای پیش خرید PS5 را معرفی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی اخیرا خبر از راه‌اندازی وب‌سایت ثبت نام برای پیش خرید پلی‌استیشن 5 خبر داده، که شامل ثبت نام یک کنسول برای هر PSN ID است.

کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن، یعنی PlayStation 5 تا چند ماه دیگر رسما وارد بازار خواهد شد و با توجه به این موضوع، سونی اخیرا با ارسال ایمیل به برخی مشتریان و بازیکنان فعلی خود، ظاهرا فقط در کشور آمریکا، خبر از لانچ وب‌سایتی داده که اجازه ثبت‌نام مشتریان برای پیش خرید PlayStation 5 را می‌دهد. در این وب‌سایت، سونی اشاره کرده که مشتریان می‌توانند تعداد محدودی از این کنسول‌های جدید را مستقیما از شرکت و از طریق ثبت شناسه PSN ID تهیه کنند. پس از ثبت شناسه، سونی یک کنسول PS5 را به مشتری اختصاص خواهد.

با توجه به بخش پرسش و پاسخ، این روش پیش خرید به صورت محدود است و به هر شناسه ثبت شده، یک دستگاه کنسول تعلق می‌گیرد که این، می‌تواند کنسول معمولی PS5 یا کنسول فاقد درایور دیسک خوان باشد. برای هر ثبت سفارش، مشتری می‌تواند تا دو کنترلر، دو هدست جدید Pulse 3D و تا دو دستگاه HD camera جدید نیز ثبت کند.

لازم به ذکر است که همه این موارد، فقط به صورت ثبت سفارش هستند و شرکت، هنوز درباره قیمت و تاریخ عرضه این محصولات چیزی نگفته است. در هر صورت با در نظر گرفتن لانچ این وبسایت، احتمالا طرفداران مدت زمان چندان زیادی تا اعلام این اطلاعات فاصله ندارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.