نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 08 آذر 1398
ساعت 12:02

سازنده Cyberpunk 2020 درمورد تم تاریک ۲۰۷۷ و پیام آن صحبت می‌کند

5 از 5

عنوان Cyberpunk 2077 بسیاری از منابع خود را از بازی رومیزی Cyberpunk 2020 الهام گرفته است که پیشگام سبک سایبرپانک بود اما 2077 ظاهرا قرار است بزرگ‌ترین بازی سایبرپانکی باشد که ما تا به حال دیده‌ایم. اکنون در مصاحبه تازه‌ای که سازنده‌های ۲۰۲۰ انجام داده‌اند، اعلام کرده‌اند که تم‌های زیادی در عنوان پیش رو وجود خواهد داشت که دارای پیام‌های نهفته‌ای در خود هستند.

سایبرپانک در جایگاه یک سبک همیشه پر از تم‌های سیاسی و اجتماعی بوده است. همانطور که Mike Pondsmith در مصاحبه خود با GamesIndustry توضیح داده است، هدف این سبک همیشه این بوده که شما را با دنیای سرد و کثیفی که گریبانگیر شما می‌شود، درگیر کند و شما را وادار به فکر کردن کند. 

دیر یا زود آن لحظه‌ای که شما می‌ایستید و به دست‌های خود به عنوان شخصیت V نگاه می‌کنید، فرا خواهد رسید و به این نکته می‌رسید که دست‌های من اکنون از آرنج بریده شده‌اند و اکنون چیزی بیش از ربات نیستند. من فکر می‌کنم که اوقات زیادی وجود خواهد داشت که شما می‌خواهید پیام خود را به گوش همه برسانید که در اینجا چیزی بیشتر از یک بازی وجود دارد. شما باید اجازه دهید خود آن‌ها متوجه این موضوع شوند. ما فقط آن را مثل یک تله سر راهتان قرار می‌دهیم و مردم به آن گرفتار می‌شوند.

Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۲۷ فروردین ماه پیش رو برابر با ۱۶ مارس ۲۰۲۰ برای PS4, Xbox One, PC و Google Stadia به عرضه برسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.