نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 دی 1398
ساعت 20:00

نینتندو فهرست عناوین با بیشترین دانلود در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با روزهای پایانی سال ۲۰۱۹، نینتندو فهرستی از بازی‌های با بیشترین دانلود فروشگاه خود را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است.

سال ۲۰۱۹ نیز یک سال عالی و موفق دیگر برای نینتندو سوییچ و طرفداران بود و شاهد انتشار عناوین انحصاری و غیرانحصاری زیادی برای این کنسول هیبریدی و محبوب بودیم. در همین رابطه، نینتندو اخیرا فهرستی از بازی‌های با بیشترین دانلود سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که گرچه دیدن برخی عناوین چندان عجیب به نظر نمی‌رسد، ولی دیده شدن یا نشدن اسامی برخی دیگر در این فهرست سورپرایزکننده هستند.

این پلتفرم به دلایل گوناگون، با استقبال بسیار بالای در میان طرفداران و بازی‌سازان مواجه بوده و به همین خاطر، حالا از یک کتابخانه بسیار متنوع و بزرگ از بازی‌ها سود می‌برد. پیرامون فهرست جدید، گزارش جدید به آمارهای سال گذشته نیز اشاره دارد که از بازی Super Smash Brothers Ultimate به عنوان بیشترین بازی دانلود شده در سال ۲۰۱۸ نام می‌برد. در هر صورت، شما می‌توانید فهرست ۲۵ بازی برتر فروشگاه سوییچ در سال ۲۰۱۹ از نظر تعداد دانلود را مشاهده کنید:

  1. Mortal Kombat 11
  2. Warframe
  3. Crypt of the NecroDancer
  4. Undertale
  5. Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order
  6. Dragon Ball Xenoverse 2
  7. Final Fantasy VII
  8. Super Mario Party
  9. Cadence of Hyrule
  10. Luigi’s Mansion 3
  11. The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  12. Hollow Knight
  13. Overcooked! 2
  14. Super Mario Maker 2
  15. Pokemon Shield
  16. Dragon Ball FighterZ
  17. New Super Mario Bros. U Deluxe
  18. NBA 2K19
  19. Fire Emblem: Three Houses
  20. Pokemon Sword
  21. Untitled Goose Game
  22. Cuphead
  23. Minecraft
  24. Super Smash Bros. Ultimate
  25. Fortnite

 

گرچه دیده شدن نام بازی فورتنایت به عنوان بیشترین بازی دانلود شده سوییچ در سال ۲۰۱۹ جالب‌توجه است، ولی این موضوع با توجه به محبوبیت بسیار بالای این عنوان بتل رویال و رایگان اصلا سورپرایزکننده نیست. البته همین موضوع برای بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز صادق است. به علاوه دیده شدن اسامی نظیر Pokemon Sword و Pokemon Shield که از جمله پرطرفدارترین فرنچایزهای موجود در پلتفرم هستند نیز تعجب‌برانگیز نیست.

فهرست اما تعدادی بازی سورپرایزکننده به عنوان بیشترین دانلود در سال ۲۰۱۹ را هم دارد که از جمله آن‌ها، خصوصا می‌توان به Cuphead و Untitled Goose Game اشاره کرد. این عناوین، به شکل خاص در ردیف بازی‌های ایندی و خارج از محدوده فرنچایزهای بزرگ قرار داشتند و حضور آن‌ها در این لیست، نشان می‌دهد که چنین بازی‌هایی هم شانس موفقیت را در کنار بزرگان دارند. البته یک مورد سورپرایزکننده دیگر، این است که امسال هیچ نشانی از یک بازی از سری زلدا در فهرست بیشترین دانلودهای سال دیده نمی‌شود. همچنین بازی NBA 2k19 هم داخل فهرست وجود دارد، درحالی که این نسخه قدیمی بوده و NBA 2k20 از ماه سپتامبر در فروشگاه موجود بوده است. گفتنی است که بازی NBA 2k20، نقدهای منفی زیادی را به خاطر استفاده گسترده از روش پرداخت‌های درون بازی دریافت کرده بود.

در مجموع، همان‌طور که اشاره شد امسال هم یک سال فوق‌العاده برای نینتندو سوییچ و طرفدارانش بود. همچنین از نظر فروش، این کنسول حالا در سرتاسر جهان به فروش ۳۲٫۲۷ میلیونی دست پیدا کرده است. پیرامون آینده، طرفداران حالا بیش از هر زمان دیگر منتظر شنیدن خبرها از بازی Breath of the Wild 2 هستند، بازی که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.