نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 دی 1398
ساعت 16:00

سازنده نسخه سوییچ The Witcher 3 روی پروژه‌های بیشتری کار می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Saber Interactive فاش کرده که مشغول کار روی پروژه‌های بیشتری برای پلتفرم نینتندو سوییچ است.

توسعه‌دهنده اصلی پورت نسخه سوییچ بازی The Witcher 3، تاکنون نشان داده که تمرکز ویژه‌ای روی این پلتفرم داشته است. آن‌ها غیر از بازی ویچر 3، چندین بازی دیگر از جمله Vampyr و Call of Cthulhu را هم برای این کنسول هیبریدی پورت کرده بودند که همگی با استقبال بسیار بالایی هم مواجه شدند. حالا در یک گزارش تازه، فاش شده که هنوز کار این گروه با سوییچ تمام نشده و باید منتظر بازی‌های بیشتری از جانب آن‌ها باشیم.

تیم ویلیتس (Tim Willits) یکی از مدیران ارشد استودیو Saber Interactive، به تازگی مصاحبه تازه‌ای انجام داده و درباره آینده پروژه‌های این شرکت صحبت کرده است. به گفته ویلیتس، گرچه آن‌ها آماده معرفی هیچ کدام از عناوین خود نیستند، ولی این را می‌توان گفت که کار روی بازی‌های جدید بیشتری را برای نینتندو سوییچ دنبال می‌کنند. او در این مصاحبه، به شکل کلی از این پلتفرم به خوبی یاد کرده که نشان از علاقه تیم به توسعه بازی‌ها برای سوییچ دارد. شما در ادامه این بخش از صحبت‌های ویلیتس را مشاهده می‌کنید:

من درحال حاضر نمی‌توانم بازی خاصی را معرفی کنم، ولی ما عاشق پلتفرم نینتندو سوییچ هستیم و درحال حاضر، مشغول ساخت بازی‌های بیشتری هستیم که در سوییچ قابل بازی خواهند بود. من فعلا امکان اینکه این عناوین را معرفی کنم ندارم.

با در نظر گرفتن استقبال از عناوین پورت شده سوییچ توسط این استودیو، حالا طرفداران به کارهای بعدی Saber Interactive توجه ویژه‌ای نشان خواهند داد. گفتنی است که بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.