نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 دی 1398
ساعت 14:00

مایکروسافت یک توسعه‌دهنده بازی God of War را استخدام کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که یکی از اعضای سازنده بازی God of War، از تیم سونی سانتا مونیکا جدا و حالا به استودیو The Initiative مایکروسافت پیوسته است.

از زمان معرفی رسمی استودیو جدید The Initiative توسط مایکروسافت، این شرکت در مقاطع مختلف اعلام کرده بود که تیم جدید برای یک هدف یعنی ساخت عناوین بسیار بزرگ و AAA تشکیل شده است. با توجه به این هدف‌گذاری، جای تعجبی ندارد که به مرور شاهد جذب برخی از بهترین بازی‌سازان صنعت گیم از استودیوهای خوشنام نظیر راک‌استار گیمز، سی‌دی پراجکتز، ناتی‌داگ، سونی سانتا مونیکا، کریستال داینامیکس، بایوور و ... بوده‌ایم. حالا نیز در یک گزارش جدید، فاش شده که اریک جیکوبسن (Erik Jakobsen) از سونی سانتا مونیکا نیز به The Initiative ملحق شده است.

جیکوبسن در استودیو سونی سانتا مونیکا، سابقه فعالیت به عنوان طراح و هنرمند محیط در بازی‌های God of War: Ascension و God of War سال ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد. گفتنی است که این خبر، با استناد به صفحه لینکداین این بازی‌ساز و بدون اشاره به پست جدید او در The Initiative بوده است. تاکنون تنها می‌دانیم که مایکروسافت و The Initiative مشغول ساخت یک بازی بسیار بزرگ و جاه‌طلبانه هستند که تا این لحظه، در محفوظ نگه داشتن اطلاعات از این پروژه هم موفق بوده‌اند.

با توجه به نقدهای گسترده به مایکروسافت درباره کمبود تیم‌های بازی‌سازی فرست پارتی، این شرکت در طول دو سال اخیر باقدرت مشغول گسترش تیم‌های زیرمجموعه Xbox Game Studios بود و غیر از تاسیس The Initiative، اقدام به تصاحب چندین استودیو دیگر هم کرده است. انتظار می‌رود که با این استراتژی، شرکت با بسیاری از مشکلات و کمبودهایی که در نسل هشتم تجربه شد مواجه نباشد و کنسول نسل بعدی آن‌ها یعنی Xbox Series X نیز حالا با ۱۵ استودیو فرست پارتی، توسعه‌دهنده کافی برای بزرگ‌تر کردن کتابخانه بازی‌هایش را در اختیار دارد.

براساس اعلام مایکروسافت، کنسول نسل نهمی این شرکت یعنی ایکس‌باکس سری ایکس قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.