نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 10 دی 1398
ساعت 09:00

تعداد بازیکنان The Witcher 3 در استیم به بالاترین میزان رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تعداد بازیکنان همزمان بازی The Witcher 3 در پلتفرم Steam به بالاترین میزان در کل عمر این بازی رسیده است.

از زمان عرضه آخرین بازی استودیو CD Projekt RED حدود ۵ سال زمان می‌گذرد. بازی The Witcher 3 گرچه در همان زمان انتشار هم با تحسین‌های بسیار زیادی مواجه شد و درادامه جوایز مختلفی را تصاحب کرد ولی براساس یک خبر جدید، این بازی حالا و ۵ سال پس از موعد عرضه، شاهد تجربه توسط بیشترین تعداد بازیکن همزمان بوده است. گفتنی است که این موفقیت به لطف پخش سریال استریمی The Witcher از پلتفرم نتفلیکس بوده که باعث شده این مجموعه و قهرمان محبوب آن یعنی گرالت از ریویا، یک بار دیگر و به شکلی فراگیر در میان طرفداران مطرح شود. لازم به ذکر است که سریال ویچر که اخیرا رتبه سوم پردرخواست‌ترین برنامه‌های استریمی آمریکا را به دست آورده بود، این روزها به اولین برنامه درخواستی استریمی در سطح جهان نیز تبدیل شده است.

گزارش تازه درباره تعداد بازیکنان، براساس آمارهای رسمی توسط استیم است که نشان می‌دهد این بازی، در یک مقطع و به صورت همزمان، شاهد تجربه توسط ۹۲٫۲۶۸ بازیکن بوده است. این رقم، بالاترین میزان برای بازی در پلتفرم استیم، رکورد قبلی خود یعنی با ۹۴٫۶۰۱ بازیکن را پشت سر می‌گذارد که در ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد ۹۵) و همزمان با عرضه بسته الحاقی Blood and Wine به آن دست پیدا کرده بود. شکسته شدن آن رکورد حالا و پس از بیش از سه سال، موفقیتی است که سازندگان بازی، مدیون پخش نمایش سریالی این سری هستند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.