نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 16 دی 1398
ساعت 20:00

دو بازی از سرویس Xbox Game Pass حذف می‌شوند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اعلام مایکروسافت، دو بازی در اولین ماه سال ۲۰۲۰ از سرویس Xbox Game Pass حذف خواهند شد.

سرویس اشتراکی Xbox Game Pass که به بازیکنان در ازای حق اشتراک ماهانه ۱۰ دلار اجازه دسترسی به صدها بازی مختلف را می‌دهد، در اولین ماه سال میلادی جدید خبر بزرگی داشت که آن هم قرار گرفتن بازی Grand Theft Auto 5 در کتابخانه عناوین موجود در آن بود. مشترکین این سرویس حالا می‌توانند پرفروش‌ترین بازی عرضه شده در نسل هشتم کنسول‌ها را به صورت رایگان در ایکس‌باکس وان دریافت کنند. با وجود انتشار این خبرهای خوب، اخیرا فاش شده که Game Pass یک خبر بد نیز دارد و آن، حذف شدن دو بازی از موجودی این سرویس است.

اولین بازی حذف شده در این سرویس، بازی Just Cause 3 محصول استودیو Avalanche Studios است. این یک بازی جهان‌باز و اکشن ماجراجویی است که در زمان انتشار با استقبال مواجه شد که این استقبال، حتی از بازی دنباله یعنی Just Cause 4 هم بیشتر بود. دومین بازی اعلام شده نیز LEGO City Undercover است که برای اولین بار، مدت‌ها پیش به شکل انحصاری Wii U عرضه شده بود ولی درنهایت به کنسول‌های خانگی نسل هشتمی هم راه پیدا کرد. به علاوه زمزمه‌هایی از حذف بازی RIME هم از سرویس به گوش می‌رسد که البته هنوز توسط مایکروسافت تایید نشده است. گرچه حذف این دو بازی از سرویس گیم پس ناراحت‌کننده است، ولی نبود آن‌ها را نیز نمی‌توان یک اتفاق چندان بزرگ در نظر گرفت. خصوصا با در نظر گرفتن رایگان شدن GTA 5 و همچنین وجود دیگر عناوین نظیر LEGO Worlds، LEGO Ninjago و عنوان کلاسیک  LEGO Star Wars 3 که هنوز در کتابخانه Xbox Game Pass موجود هستند.

مایکروسافت هنوز تاریخ دقیقی از خارج شدن نام این دو بازی از سرویس Xbox Game Pass مشخص نکرده و درصورتی که مشترک سرویس هستید و قصد تجربه این بازی‌ها را دارید، بهتر است تا دیر نشده اقدام به دانلود کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.