نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 بهمن 1398
ساعت 16:00

تریلر فاش شده اخیر Godfall مربوط به یک سال پیش و نسخه PC بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از فاش شدن تریلر کاملی از بازی در صف عرضه Godfall، سازندگان اخیرا این ویدیو لیک شده را تایید کرده‌اند.

روز گذشته تریلر جدیدی از بازی Godfall که پیش از این برای عرضه برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی معرفی شده بود، در سرتاسر اینترنت به اشتراک گذاشته شد؛ تریلری که رسما توسط سازندگان منتشر نشده بود و در واقع توسط یک منبع ناشناس به بیرون درز پیدا کرده بود. پیرامون این تریلر، سازندگان این عنوان نسل نهمی اخیرا تاید کرده‌اند که ویدیو نمایش داده شده واقعا یک تریلر از گیم‌پلی این بازی است؛ با این حال به گفت آن‌ها، ویدیو برای نسخه پی‌سی بازی بوده که در سال ۲۰۱۹ تهیه شده بود.

تریلر لیک شده اخیر که می‌توانید از طریق ردیت مشاهده کنید، نمایش‌های تازه‌ای از بازی Godfall داشت که آخرین بار در جریان رویداد The Game Awards 2019 شاهد تریلر معرفی آن بودیم. به گفته سازندگان، تریلر لیک شده مربوط به یک ویدیوی پرزنتیشن داخلی از بازی و از روی نسخه پی‌سی بازی تهیه شده است. شما در ادامه بیانیه Gearbox Publishing در این رابطه را مشاهده می‌کنید:

سلام به همگی! ما می‌توانیم واقعی بودن تریلر اخیری که از بازی Godfall در محیط اینترنت پخش شده را تایید کنیم. این تریلر مربوط به یک سال پیش و نسخه PC بازی است که برای یک رویداد پرزنتیشن داخلی تهیه شده بود. ما از هیجان و اشتیاقی که پس از دیدن این تریلر نشان دادید انرژی زیادی گرفتیم و مشتاق فرا رسیدن زمانی هستیم که نشان بدهیم بازی حالا به کجا رسیده است. منتظر نمایش‌ها و خبرهای دقیق بعدی باشید.

بازی Godfall که توسط استودیو Counterplay Games ساخته شده، اولین بار در The Game Awards 2019 رونمایی شد که گرچه توسط یک استودیو فرست پارتی سونی ساخته نشده، ولی به عنوان یک بازی نسل نهمی PS5 معرفی شد که برنامه عرضه برای پی‌سی نیز برای آن وجود دارد. پیرامون مشخصات گیم‌پلی، گادفال به عنوان یک بازی در سبک اکشن اسلشر با المان‌های looter ذکر شده است و در آن تا سه بازیکن به صورت کو-آپ به تجربه بازی می‌پردازند.

این بازی قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.