نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 بهمن 1398
ساعت 14:00

Ubisoft در فاصله ۲۰۲۰ تا اوایل ۲۰۲۱ پنج بازی AAA عرضه می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت قصد دارد تا در فاصله میان پنجره زمانی سال ۲۰۲۰ تا اوایل ۲۰۲۱ پنج بازی بزرگ AAA منتشر کند.

شرکت یوبی‌سافت پس از گذراندن یک سال سخت از نظر کسب درآمد در سال ۲۰۱۹، تغییرات ساختاری مختلفی را در درون تیم‌های بازیسازی خود اعمال و با عقب انداختن انتشار تعدادی از بزرگ‌ترین بازی‌های در صف عرضه خود، تصمیم گرفته تا بازگشت بزرگی را در ادامه سال ۲۰۲۰ داشته باشد. در این رابطه، به تازگی فاش شده که پنج بازی بزرگ و AAA این شرکت، قرار است به تدریج در یک فاصله چند ماهه عرضه شود که سه بازی در طول سال ۲۰۲۰ و دو بازی نیز برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. در این زمینه، این نکته هم مشخص شده که Beyond Good and Evil 2 در میان هیچ کدام از این پنج بازی قرار ندارد و طرفداران این عنوان، همچنان باید صبر بیشتری را پیشه کنند.

خبر تازه درباره برنامه عرضه عناوین بزرگ یوبی‌سافت، در جریان گزارش مالی اخیر شرکت توسط ایوس گیلموت مطرح شده است. او در این رابطه گفت:

ما در طول چند ماه گذشته تشکیلات و ساختارهای سازمانی خودمان را تکامل بخشیدیم تا درنهایت باعث قوی‌تر شدن تمرکزمان در رابطه با عناوین بزرگ و اصلی ما شود. ما همچنین خوشحال هستیم که اعلام کنیم قرار است پنج بازی جدید AAA در فاصله ۲۱-۲۰۲۰ عرضه می‌شوند.

پس از این اظهارنظر، گیلموت در بخش پرسش و پاسخ این موضوع را تایید کرد که بازی شدیدا موردانتظار Beyond Good and Evil 2 در میان پنج بازی موردنظر شرکت برای عرضه ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ قرار ندارد. در همین رابطه، شرکت چند ماه پیش عرضه بازی‌های Watch Dogs Legion، Rainbow Six: Quarantine و Gods and Monsters را عقب انداخته بود که هر سه به نظر می‌رسد شانس بالایی برای قرار گرفتن در این فهرست پنج بازی داشته باشند. برای دو بازی باقی مانده، عناوینی نظیر Assassin’s Creed جدید و Skull and Bones به عنوان گمانه‌زنی مطرح شده است؛ هرچند در این رابطه، جیسون شرایر خبرنگار شناخته شده کوتاکو، اخیرا گفته که دو بازی باقی‌مانده Assassin’s Creed جدید و Far Cry جدید است و بازی Skull and Bones به خاطر مشکلات متعدد در دوره توسعه، هنوز به وقت بیشتری برای تکمیل احتیاج دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.