نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 27 بهمن 1398
ساعت 09:00

بازی Avatar همچنان مراحل تولید خود را می‌گذراند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Ubisoft Massive تایید کرده که بازی ویدیویی آواتار همچنان مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذراند.

یوبی‌سافت اولین بار در سال ۲۰۱۷ از بازی جدید The Avatar رونمایی کرد؛ بازی ویدیویی اقتباسی از فیلم سینمایی به همین نام که توسط استودیو Massive ساخته می‌شود. فیلم سینمایی The Avatar اثر جیمز کامرون، یکی از پرفروش‌ترین آثار سینمایی تاریخ است و می‌توان انتظار داشت که تجربه آن در دنیای گیمینگ نیز طرفداران خاص خود را خواهد داشت. پیرامون این بازی، یوبی سافت البته از زمان معرفی تاکنون سیاست سکوت را پیشه کرده و با در نظر گرفتن اینکه استودیو مسیو از آن زمان تاکنون، عناوین بزرگی نظیر The Division 2 را هم عرضه کرده، برخی طرفداران از احتمال کنسل شدن بازی The Avatar اظهار نگرانی کرده بودند.

Jesper Karabanov از تهیه‌کنندگان استودیو Massive Entertainment اخیرا در جریان یک مصاحبه تایید کرده که بازی آواتار همچنان در دست تولید بوده و کنسل نشده است. او البته گفته که فقط تا همین حد پیرامون بازی می‌تواند اظهارنظر کند و طرفداران برای مطلع شدن از خبرهای بعدی باید همچنان منتظر بمانند. یوبی‌سافت در سال ۲۰۱۷ پیرامون ساخته شدن بازی در استودیو مسیو چنین گفته بود:

Avatar یک پروژه جدید با تیم اختصاصی تولید خودش در داخل استودیو Massive است و آن‌ها درحال جذب بازیسازان باتجربه برای کار روی ان پروژه هستند. تولید بازی آواتار تاثیری روی کار روی The Division، برنامه پشتیبانی و انتشار آپدیت برای آن یا برنامه‌های بلند مدت برای آن برند ندارد. ما به دستاوردی که استودیو با The Division کسب کرده افتخار می‌کنیم و از جامعه طرفداران بازی ممنون هستیم...

طرفداران مجموعه آواتار البته قرار است در سال ۲۰۲۱ شاهد اکران فیلم Avatar 2 هم باشند و این احتمال که خبرهای بزرگ‌تر از بازی Avatar همزمان با کمپین تبلیغاتی فیلم Avatar 2 دنبال شود نیز منطقی به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که سازندگان فیلم‌های سینمایی، برنامه ساخت سه فیلم دیگر برای اکران در ۲۰۲۳، ۲۰۲۵ و ۲۰۲۷ را نیز دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.