نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 26 بهمن 1398
ساعت 18:00

تاکنون ۸٫۲ میلیون بازیکن Gran Turismo Sport را تجربه کردند

4.75 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Polyphony Digital به تازگی آمارهای جدیدی را برای بازی Gran Turismo Sport منتشر کرده است.

استودیو Polyphony Digital در سال ۲۰۱۷ اقدام به عرضه بازی ریسینگ Gran Turismo Sport کرد که گرچه به عقیده بسیاری نسبت به عناوین قبلی سری ضعیف‌تر عمل کرده بود، با این حال بازی از نظر فروش عملکرد مناسبی را نشان داده است. در همین زمینه، اخیرا آمارهای جدیدی از بازی منتشر شده که فاش می‌کند تعداد بازیکنان بازی به ۸٫۲ میلیون نفر رسیده است. این آمار که توسط تهیه‌کننده Kazunori Yamauchi در جریان تور جهانی GT Sport در سیدنی اعلام شده، فاش می‌کند که در واقع تاکنون ۹ میلیون اکانت رسمی برای تجربه بازی ساخته شده است. لازم به ذکر است که پالی‌فانی به دفعات اعلام کرده بود که بازیکنان زیادی را به خاطر نقض قوانین و شکایات سایر بازیکنان مسدود کرده است و این تفاوت در آمار بازیکنان احتمالا اشاره به همین مورد است.

از دیگر آمارهای اعلام شده، حالا مشخص می‌شود که بازیکنان در مجموع، مسافت ۲۵٫۵ میلیون مایل یا ۴۱ میلیارد کیلومتر را در پیست‌های مختلف بازی رانندگی کرده‌اند. حدود ۱ میلیارد مسابقه برگزار شده و میانگین سرعت بازیکنان در حین مسابقات نیز ۸۴٫۲ مایل بر ساعت بوده است. بازیکنان همچنین از ۱۱ ماه پیش تاکنون ۳۷ میلیون تصویر با استفاده از ویژگی Photo Mode بازی گرفته و به اشتراک گذاشته‌اند. در همین بازی زمانی نیز حدود ۳۰ میلیون خودرو مختلف سفارشی‌سازی شده است.

بازی ریسینگ Gran Turismo Sport، درحال حاضر برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و به شکل متناوب، بروزرسانی و محتواهای جدیدی در قالب پیست‌ها و خودروهای جدید هم دریافت می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.