نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 26 بهمن 1398
ساعت 15:00

استودیو Remedy مشغول کار روی چهار پروژه مختلف است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو رمدی در گزارش مالی تازه خود، به کار روی چهار پروژه جدید از جمله یک بازی چندنفره آنلاین اشاره کرده است.

استودیو Remedy Entertainment در سال ۲۰۱۹، یکی از بهترین محصولات تاریخ خود یعنی بازی Control را عرضه کرد که با استقبال گسترده طرفداران و منتقدین مواجه شد. این بازی از بسیاری جهات، محل تلاقی و تکامل بسیاری از المان‌ها و مشخصه‌های روایت داستانی-گیم‌پلی بود که این تیم در طول سال‌های قبل و با بازی‌های قبلی به نمایش گذاشته بود. با وجود موفقیت بالای آن بازی و فروش عالی که تجربه شد، رمدی اخیرا اعلام کرده که تیم آن‌ها همچنان به سختی مشغول کار هستند و درواقع به صورت همزمان، روی چهار پروژه مختلف کار می‌کنند.

خبر تازه براساس بیانیه و گزارش مالی شرکت در سه ماهه منتهی به سال ۲۰۱۹ است که فاش می‌کند درحال حاضر، Remedy روی چند پروژه مختلف فعال است. اولین مورد، تکمیل و عرضه دو بسته الحاقی گسترش‌دهنده برای Control است که از قبل وعده داده شده بود. لازم به ذکر است که بسته اول از ماه آینده میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. پروژه سوم این شرکت، بازی CrossFire که ظاهرا با بخش کمپین ساخته شده توسط آن‌ها برای CrossFire 2 متفاوت است. درنهایت نیز بازی جدید آنلاین و چندنفره که درحال حاضر با اسم رمز Vanguard شناخته می‌شود و البته انتظار نمی‌رود که در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. به علاوه این بازی، قرار نیست از موتور گرافیکی شرکت یعنی Northlight engine استفاده کند.

با توجه به این گزارش، هیچ نشانه‌ای از در دست ساخت بودن بازی جدید برای سری Alan Wake نیست، هرچند شایعاتی وجود دارد که از احتمال وجود داشتن المان‌های آشنایی از Alan Wake در بسته‌های گسترش دهنده Control می‌گویند. در دیگر بروزرسانی‌ها پیرامون رمدی و Control، این شرکت گفته که ممکن است روی ساخت نسخه مخصوص نسل نهمی Control برای PS5 و Xbox Series X هم برنامه‌هایی داشته باشد.

بازی Control در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.