نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 اسفند 1398
ساعت 12:00

تاریخ عرضه دمو عمومی Resident Evil 3 اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری رزیدنت اویل در کنسول‌ها و پی‌سی، در ادامه همین هفته امکان دریافت دمو Resident Evil 3 Remake را پیدا می‌کنند.

یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰، نسخه ریمیک و کاملا بازسازی شده از بازی Resident Evil 3 سال ۱۹۹۸ است که با توجه به استفاده از فرمول‌های موفق بازی ریمیک سال گذشته Resident Evil 2، امیدواری‌های زیادی را در میان طرفداران ایجاد کرده است. این بازی قرار است حدود ۲۰ روز دیگر عرضه شود و طبق وعده قبلی کپ‌کام، حالا تاریخ عرضه دمو عمومی Resident Evil 3 Remake نیز فاش شده است. به این ترتیب طرفداران در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قادر هستند از روز ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) این دمو رایگان را دریافت کنند. به گفته کپ‌کام، بازیکنان در این دمو امکان تجربه بخش محدودی از داستان فرار Jill Valentine از شهر مملو از زامبی راکون سیتی را پیدا می‌کنند.

جدای از دموی Resident Evil 3 Remake، کپ‌کام از برگزاری یک رویداد بتای عمومی برای ماد آنلاین این عنوان، یعنی Resident Evil Resistance هم خبر داده است. این بتای عمومی، قرار است از هفته دیگر در ۲۷ مارس (۸ فروردین ۹۹) شروع شود و بازیکنان شانس تجربه این بازی چندنفره آنلاین را هم به شکل رایگان پیدا می‌کنند.

بازی Resident Evil 3 Remake قرار است به صورت رسمی در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.