نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 09 فروردين 1399
ساعت 15:00

خریداری استودیو inXile زمان وسرمایه زیادی را در اختیار تیم گذاشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته مدیر استودیو inXile Entertainment، خرید این تیم توسط مایکروسافت باعث جذب سرمایه و زمان بیشتر شده است.

مایکروسافت و ایکس‌باکس ماه‌های پایانی نسل هشتم را به شکلی کاملا متفاوت با ماه‌های ابتدای این نسل پشت سر می‌گذارند. موفقیت این روزهای ایکس‌باکس و مایکروسافت و امیدواری‌های زیادی که نسبت به کنسول نسل بعدی Xbox Series X ایجاد شده، ناشی از تصمیمات درستی بودند که تیم مدیریتی جدید این زیرمجموعه مایکروسافت اتخاذ کرد. در یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها، پلتفرم ایکس‌باکس در طی سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شرایط خود در زمینه تولید محتواها و بازی‌های فرست پارتی را به شکل کامل دگرگون کرد و با خرید چندین استودیو بازی‌سازی، عملا توان تولیدات انحصاری ایکس‌باکس را چند برابر کرد. یکی از استودیوهای خریداری شده مایکروسافت، تیم inXile Entertainment است که درحال حاضر بازی Wasteland 3 را در دست ساخت دارد.

برایان فارگو مدیر استودیو inXile، به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و درباره شرایط فعلی گروه پس از تصاحب توسط مایکروسافت و همچنین آینده این استودیو توضیحات جدیدی به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه بخش‌هایی از مصاحبه را مشاهده می‌کنید:

تصاحب مایکروسافت باعث شده تا انگیزه بازیسازان ما در مقیاس زیادی بالا برود و برای آینده هیجان زده هستم. دریافت منابع بیشتر و دراختیار داشتن زمان بیشتر، شیرین‌ترین کلماتی است که هر توسعه‌دهنده می‌تواند درباره آن‌ها بشنود. ما یک تیم کوچک هستیم و به این ترتیب خوشحالیم که هر هفته و هر روز می‌توانیم یک نقطه عطف داشته باشیم. مایکروسافت از جهات دیگر نظیر تست‌های اضافی یا تحقیقات کاربری نیز ما را حمایت می‌کند و در زمینه کیفی نیز به ما امکانات مختلفی داده است. اینکه همه دیالوگ‌ها به صورت صوتی باشند یکی از این موارد است.

ما قطعا به نحوه کار و استفاده بازیکنان از سرویس Game Pass توجه داریم و به طور ویژه، این نکته که چند دقیقه اول هر بازی تا چه میزان اهمیت دارد. زمانی که شما امکان دانلود بازی و شروع بدون فاصله آن را دارید، این موضوع مهمی است که دقایق اولیه شروع یک بازی جذاب و گیرا باشد.

بازی بعدی این استودیو عنوان Wasteland 3 است که قرار است در روز ۱۹ می (۳۰ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی منتشر شود و دوره بتای این بازی نیز هم‌اکنون در جریان می‌باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.