نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 10 فروردين 1399
ساعت 09:00

به نظر اولین شخصیت بازی Grand Theft Auto 6 فاش شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک بازیگر مشهور مکزیکی، اخیرا در رزومه خود به ایفای یک نقش در بازی Grand Theft Auto VI اشاره کرده است.

سری بازی‌های «Grand Theft Auto» یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزها در صنعت گیم هستند و به عنوان نمونه آخرین نسخه از این بازی یعنی Grand Theft Auto V، تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته است. با توجه به این میزان از محبوبیت در میان بازیکنان، این موضوع که راک‌استار گیمز ساخت بازی جدیدی از این سری را در نظر داشته باشد اصلا عجیب نیست. پیرامون بازی بعدی این سری، تاکنون شایعات، گمانه‌زنی‌ها و اظهارنظرهای غیرمستقیمی مطرح بوده است، با این حال راک‌استار هنوز ساخت چنین بازی را تایید نکرده و به همین خاطر نمی‌توان با قطعیت درباره چنین بازی نظر داد. با این حال تازه‌ترین مورد از این دست، ممکن است بیش از هر زمان دیگری امیدواری‌ها به تولید و عرضه بازی GTA 6 را تقویت کند.

به تازگی یک بازیگر مشهور مکزیکی به نام «Jorge Consejo» که از دهه ۲۰۰۰ تاکنون در ده‌ها فیلم و سریال مکزیکی و اسپانیایی زبان به ایفای نقش پرداخته است، در قسمت رزومه کاری خود به صورت اتفاقی به ایفای یک نقش در بازی Grand Theft Auto VI اشاره کرده است. این قسمت که درحال حاضر از رزومه او حذف شده، اشاره کرده که او در نقش کاراکتر «The Mexican / مکزیکی» در سال ۲۰۱۸، به عنوان بازیگر در بازی Grand Theft Auto VI کار کرده است. پس از این فاش شدن اطلاعات، کاربران از طریق صفحه رسمی توییتری این بازیگر درباره نقش او در بازی سوال کردند که او در پاسخ، گفته که «گرچه همه پیام‌های شما را خواندم، ولی لطفا مطلع باشید که به خاطر شرایط قراردادها گاهی قادر نیستم درباره برخی پروژه‌های خاص اظهارنظر کنم.»

با توجه به تبادل نظر طرفداران در Resetera و در تصویری که از رزومه این بازیگر منتشر شده، Consejo در سال ۲۰۱۸ (یعنی در سالی که بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد) در بازی GTA 6 نقش‌آفرینی کرده است و با درنظر گرفتن اینکه کار صداگذاری بازیگران معمولا از جمله آخرین مراحل توسعه هر بازی محسوب می‌شود، صداگذاری در سال ۲۰۱۸ احتمالا به این معنی است که فرایند تکمیل و عرضه بازی Grand Theft Auto 6 نزدیک‌تر از آن است که پیش‌تر تصور می‌شد. در هر صورت فارغ از اینکه عرضه بازی نزدیک یا دور باشد، این اولین خبر نسبتا رسمی از ساخت بازی بعدی این سری است و قطعا برای طرفداران جذاب است. مشخص نیست که Consejo رزومه خود برای کار در این پروژه را به شکل تصادفی منتشر کرده یا خیر، ولی براساس اظهار نظر او، شرایط NDA قرارداد او مانع اظهارنظر درباره این بازی شده است.

در هر صورت طرفداران باید تا زمان اعلام رسمی راک‌استار منتظر بمانند تا موضوع ساخت این بازی به شکلی قطعی مشخص شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.