نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 09 فروردين 1399
ساعت 12:00

به گفته سونی شیوع ویروس کرونا تاثیری در عرضه PS5 ندارد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی اخیرا نگرانی‌ها درباره تاخیر در عرضه به موقع پلی‌استیشن 5 به خاطر شیوع ویروس کرونا را رد کرده است.

به تازگی یک نماینده شرکت سونی گفته که شیوع ویروس COVID-19 یا کرونا، نمی‌تواند تاثیری در عرضه به موقع کنسول‌های بازی نسل بعدی PlayStation 5 داشته باشد. این نماینده که اخیرا با وب‌سایت بلومبرگ مصاحبه انجام داده، پیرامون نگرانی‌ها از اینکه شیوع ویروس کرونا می‌تواند در عرضه به موقع PS5 تاثیرگذار باشد گفته که در اثر این اتفاق، تاثیر آنچنانی در موعد عرضه مشخص شده کنسول‌های جدید که برای تعطیلات پایانی ۲۰۲۰ اعلام شده نمی‌بیند. لازم به ذکر است که یک شرکت روابط عمومی طرف قرارداد با سونی نیز مدتی پیش اظهارنظر مشابهی داشت، و این اولین بار است که یک نماینده رسمی سونی در این رابطه اظهارنظر کرده است.

با توجه به انتشار اظهارنظرهای مشابهی از جانب مایکروسافت، اخیرا مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای GameStop نیز گفته که تاکنون هیچ نشانه‌ای وجود نداشته که از تاخیر در عرضه PS5 یا Xbox Series X در جریان تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ حکایت داشته باشد. در این رابطه البته گرچه اکثر گزارش‌ها از عرضه به موقع کنسول‌های جدید حکایت دارند، ولی همزمان نگرانی‌هایی در زمینه عرضه به موقع بازی‌های جدیدتر نیز مطرح شده است. به علاوه این احتمال نیز وجود دارد که در زمان عرضه کنسول‌های نسل نهمی، موجودی و تعداد واحد کافی از این سیستم‌ها در بازار وجود نداشته باشد.

پیرامون گزارش اخیر بلومبرگ، سونی اشاره کرده که شیوع ویروس کرونا روی کسب و کار و درآمدهای آن‌ها تاثیرگذار بوده و با توجه به تعطیلی کارخانه‌های تولیدی در چین، مالزی و بریتانیا، این شرکت برآوردهای مالی قبلی خود را پایین آورده است. در هر صورت، کنسول‌های جانشین پلی‌استیشن 4 طبق وعده قبلی، قرار است در جریان تعطیلات پایانی سال میلادی کنونی عرضه شوند. سونی اخیرا مشخصات سخت‌افزاری کامل این کنسول را هم معرفی کرده و انتطار می‌رود که در هفته‌های جاری، خبرهای بیشتری نیز از PlayStation 5 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.