نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 16 فروردين 1399
ساعت 15:00

ممکن است Xbox Series X در روز عرضه بازی‌های زیادی نداشته باشد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اشاره اخیر فیل اسپنسر به عناوین روز عرضه Xbox Series X، ظاهرا از یک لاین‌آپ کوچک حکایت دارد.

کنسول‌های قدرتمند نسل نهمی ایکس‌باکس یعنی Xbox Series X، قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی به بازارهای جهانی راه پیدا کند. علیرغم مشخص بودن اطلاعات مختلفی از این سیستم، طرفداران هنوز ایده خوبی از لاین‌آپ بازی‌های موجود برای کنسول جدید یا قیمت آن ندارند. پیرامون لاین آپ بازی‌ها در روز لانچ ایکس‌باکس سری ایکس، فیل اسپنسر اشاره کرده که چندان موافق عرضه کنسول با یک لاین‌آپ خیلی بزرگ نیست.

در این بخش از صحبت‌های اسپنسر که در جریان مصاحبه اخیر او با IGN منتشر شده، او گفته که از نظر او لاین‌آپ بازی‌های روز عرضه Xbox One با هشت بازی، بیش از حد بزرگ بود:

این واقعا به کسی کمک نمی‌کند که در یک روز شما هشت بازی مختلف را [برای پلتفرم جدید] داشته باشید. فکر می‌کنم که می‌توان عرضه بازی‌ها را با ضرباهنگ متوازن‌تر داشت. آنچه مهم است این است که پلتفرم را برای مدت طولانی‌تری در اوج داشته باشیم و اطمینان حاصل کنیم که جریان عرضه پایداری از بازی‌ها برای آن داشته باشیم.

با در نظر گرفتن این صحبت‌ها از جانب رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، به نظر می‌رسد که شرکت قصد دارد تا به جای عرضه لاین‌آپ بزرگ برای روز عرضه Xbox Series X، عناوین جدید خود را به شکل پیوسته و پایدار و با فواصل زمانی مشخص منتشر کند. این مشابه استراتژی سونی یا نینتندو نیز هست. برای مثال نینتندو در روز عرضه کنسول هیبریدی Nintendo Switch، با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild موفق شد لانچ بسیار بزرگی را برای این پلتفرم داشته باشد. با در نظر گرفتن معرفی بازی شدیدا موردانتظار Halo Infinite، به نظر می‌رسد که مایکروسافت و ایکس‌باکس نیز می‌توانند آن تجربه را تکرار کنند.

کنسول Xbox Series X قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.