نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 17 فروردين 1399
ساعت 12:00

زمان برگزاری E3 2021 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به خبر قبلی کنسل شدن E3 2020 به خاطر ویروس کرونا، سازمان ESA تاریخ برگزاری E3 2021 را فاش کرد.

آغاز فصل بهار در تقویم گیمینگ، به معنی شروع انتشار خبرها و درزهای اطلاعاتی پیرامون بازی‌های آن سال و صحبت‌ها درباره عناوینی که در E3  معرفی می‌شوند است. با این حال سال ۲۰۲۰ به خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا شرایط متفاوتی را ایجاد کرده که همه حوزه‌ها، از جمله صنعت بازی با مشکلات زیادی مواجه شدند. در واقع از ابتدای این سال، خبرها پیرامون این صنعت به لغو رویدادهای بزرگ، به تعویق افتادن انتشار برخی بازی‌ها و مواردی از این دست ارتباط داشت و حتی برگزاری رویداد بزرگ E3 2020 نیز درنهایت لغو شد. اخیرا ESA به عنوان نهاد برگزارکننده این رویداد، اعلام کرده که E3 بار دیگر در سال ۲۰۲۱ باز خواهد گشت.

براساس بیانیه جدید ESA، این سازمان به شرکای خود اطمینان داده که مثل سابق، در سال ۲۰۲۱ نیز اقدام به برگزاری این رویداد در بازه زمانی سنتی و قبلی آن (۱۵ تا ۱۷ ژوئن / اواخر خرداد ۱۴۰۰) می‌کند و این امید که تا آن زمان، بحران ناشی از ویروس کرونا برطرف شده باشد.

با توجه به عدم برگزاری E3 در سال ۲۰۲۰، بازی‌سازان و ناشران به دنبال راه‌های جایگزین برای معرفی بازی‌ها و پروژه‌های خود هستند که در برخی موارد تا چندین سال هزینه و کار روی آن‌ها صورت گرفته است. در این ارتباط، اخیرا IGN اعلام کرد که امسال در همان بازی زمانی اواخر خرداد قصد میزبانی یک رویداد بزرگ آنلاین و دیجیتالی را دارد که کارکردی مشابه با E3 خواهد داشت و بازی‌سازان، ناشران و شرکت‌های بزرگ و کوچک این صنعت می‌توانند در آن شرکت کنند. تاکنون بسیاری از کمپانی‌ها و ناشران این صنعت برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کردند. IGN همچنین وعده داده که این رویداد جدای از معرفی بازی‌ها و ... به مبحث کنسول‌های نسل نهمی نیز خواهد پرداخت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.