نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

رویداد آنلاین PC Gaming Show 2020 در اواخر بهار برگزار می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویداد لایواستریم PC Gaming Show 2020 همراه با معرفی عناوین جدید و نمایش گیم‌پلی تریلرهای تاکنون دیده نشده در اواخر بهار برگزار می‌شود.

PC Gamer تایید کرد که علیرغم بحران شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری رویدادها و همایش‌های پرجمعیت، مراسم PC Gaming Show امسال نیز به شکل لایواستریم و آنلاین برگزار خواهد شد. گفتنی است که PC Gaming Show به عنوان یک رویداد جانبی متصل به E3 در نظر گرفته می‌شد و کنسل شدن E3 2020 شبهاتی را درباره احتمال برگزار نشدن PC Gaming Show ایجاد کرده بود. در هر صورت، این تردیدها حالا با تایید برگزارکنندگان رویداد برطرف شده و در روز ۶ ژوئن (۱۷ خرداد)، رویداد PC Gaming Show 2020 از طریق پلتفرم‌های مختلف نظیر توییچ و ... پخش خواهد شد.

براساس گزارش اخیر پی‌سی گیمر، در رویداد امسال نیز قرار است شاهد نمایش گیم‌پلی تریلرهای کاملا جدید و معرفی بازی‌های تازه باشیم. در برگزاری مراسم امسال نیز شرکت‌های Frontier Developments، Humble Bundle، Perfect World Entertainment، Tripwire Interactive، Epic Games Store و Intel مشارکت خواهند کرد. از جمله عناوینی که احتمالا خبرهای جدیدی خواهند داشت نیز به Chivalry 2 و Evil Geniuses 2: World Domination اشاره شده است.

گفتنی است که با توجه به لغو بسیاری از رویدادها و مراسم‌های گیمینگی در سال ۲۰۲۰ یا تاخیر خوردن آن‌ها، بسیاری از فعالان صنعت پیشنهاد برگزاری رویدادهای آنلاین و دیجیتالی را مطرح کردند تا ناشران و بازی‌سازان، همچنان فرصتی برای نمایش و تبلیغ پروژه‌های خود را داشته باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.